Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flappie2 schreef:Die van mij aten het de eerste dagen ook slecht, maar nu gaat alles tot op de laatste korrel op.
Mijn paard is IR en reageert snel op voer dat niet goed voor hem is. Ik heb nu de eerste zak bijna op gevoerd en hij doet het er tot nu toe goed op. Hij heeft ook wat meer energie gekregen, hij is niet heet maar wel wat vrolijker. Ook valt het mij op dat hij nu veel meer plast, vind ik wel gunstig want dat plast hij ook de afvalstoffen er uit.
Safiera schreef:flappie2 schreef:Die van mij aten het de eerste dagen ook slecht, maar nu gaat alles tot op de laatste korrel op.
Mijn paard is IR en reageert snel op voer dat niet goed voor hem is. Ik heb nu de eerste zak bijna op gevoerd en hij doet het er tot nu toe goed op. Hij heeft ook wat meer energie gekregen, hij is niet heet maar wel wat vrolijker. Ook valt het mij op dat hij nu veel meer plast, vind ik wel gunstig want dat plast hij ook de afvalstoffen er uit.
Oh, dat zou erg positief zijn! Ik probeer het gewoon nog een paar dagen, of ze het willen eten
De dieetmix keek onze kieskeurige merrie ook raar van op de eerste dagen. Maar dat mijn eetgrage haf-kruising het niet op at verbaast me.