Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oskarrino schreef:[ Afbeelding ]
Dit is Luuk! Bij de keuring veels te zwaar en moest 70kg afvallen. Ik heb hem sinds juli. Nog niet laten wegen weer maar dit is voor nu het resultaat. We zijn er nog niet, maar ik ben best tevreden. Wat vinden jullie?
(Let niet op z’n manen hij had geschuurd)
xxxmh schreef:Oskarrino schreef:[ Afbeelding ]
Dit is Luuk! Bij de keuring veels te zwaar en moest 70kg afvallen. Ik heb hem sinds juli. Nog niet laten wegen weer maar dit is voor nu het resultaat. We zijn er nog niet, maar ik ben best tevreden. Wat vinden jullie?
(Let niet op z’n manen hij had geschuurd)
Komt Luuk uit Heemskerk? Als het Luuk is die ik ken en al een tijdje niet meer zag op de stal waar hij stond dan ziet hij er al goed uit!
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om te laten afvallen?
MarliesV schreef:Elisa, wijs je ouders ook op de gevaren van HB en zo. Graasmasker een optie?
Beter idd beperkt op het gras en voor de rest met arm hooi in de paddock, plus aan het werk.
Kort gras is niet altijd arm gras, suikers in kort gras zijn vaak erg hoog, waardoor je dit beter niet aan een (te dikke) shet kan voeren.
@Marjan, ik meet alleen omvang net achter de schoft (buikomvang), dat doen ze bij de DA ook. Dat is hier dus de indicatie.