Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hieperdi schreef:manzano schreef:Heb je wel eens getest op PPID?
Nee nooit zag er eigenlijk nooit een reden voormaar in het najaar worden deze testen afgenomen toch?
Hieperdi schreef:Hallo allemaal
Ik heb vorig jaar gluco support van horseflex gevoerd en daar was ik wel redelijk tevreden over. Nu dit jaar ben ik voor de phhtonics gluco balance gegaan alleen ik heb het gevoel dat het nog niet zoveel doet. Ik zag dat je ook nog suikerbalans van vitalstyle. Wat zijn jullie ervaringen met deze producten?
xRaisin schreef:Ja misschien is dit niet het moment voor een glucobalance pauze, hoor. Ik weet niet hoe lang jullie met deze hooibaal doen, maar mogelijk daarna even een korte pauze inlassen als de volgende hooibaal beter is?
zoedeloe schreef:Ik heb vorig jaar gewisseld tussen suikerbalans en glucobalance. Durfde ook niet zonder. Nu gestart met die van Sectolin en als die op is stap ik weer over op glucobalance. Zodra de pot op is wissel ik weer terug.
xxxmh schreef:zoedeloe schreef:Ik heb vorig jaar gewisseld tussen suikerbalans en glucobalance. Durfde ook niet zonder. Nu gestart met die van Sectolin en als die op is stap ik weer over op glucobalance. Zodra de pot op is wissel ik weer terug.
Merkte je toen dat er weer een nieuwe prikkel was en het goed werkte?
Hieperdi schreef:zoedeloe schreef:Ik heb vorig jaar gewisseld tussen suikerbalans en glucobalance. Durfde ook niet zonder. Nu gestart met die van Sectolin en als die op is stap ik weer over op glucobalance. Zodra de pot op is wissel ik weer terug.
Die van sectolin leek mij ook intressant maar ik heb er nog geen ervaringen over gehoord