Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Symke schreef:Haha safeheaven daar heb je ook gelijk in!
Aan de rand kan ik wel doen idd, hopen dat ie snel uitlopers maakt !
Ik heb ook een slinger pad door weilandje maar dan komen de paarden meestal niet aan de kant v weiland, maar paar dagen per jaar. Dus daar niet handig denk ik.
Dat ben ik aan het beplanten met meidoorn en bessenstruiken.
Ben al over de helft!
Maar ik probeer het met gratis planten dus duurt langer!
Maartje_M schreef:Hier hebben ze vandaag nog framboos mogen smikkelen. Ik heb ze in de tuin, maar ze groeien tussen de stenen omhoogalles wat daar op komt, gaat naar de paarden. Ik krijg ze er helaas niet met de wortel uit dus kan ze niet verplaatsen, maar ik hoor de paarden niet klagen haha
Grote boom: een wilg misschien? Groeit snel en persoonlijk vind ik het een heel mooie boom
Symke schreef:Ja zonnebloem binnen gaat hier ook hard!
Bramen hebben we hier al overlast genoeg van en eten ze vgl mij totaal niet dus die plant ik echt niet![]()
Blijft hier nog steeds bij zevenblad en kleefkruid en hier en daar dovenetel maar zijn ze niet dol.op
Jullie al meer gevonden?
Fluitenkruid staat er wel denk ik maar durf ik nog niet zonder de bloeien dan weet ik het zeker wat het is
Symke schreef:Wat een leuk idee een MaC snack
Ik weet het antwoord helaas niet
Je kunt je vraag ook stellen bij paard en plant, ze antwoorden vaak heel snel!
Laat je het hier weten?
Ik ben ook benieuwd!
Heb gisteren uitlopers van frambozen verplaatst naar paarden gebied, dat ze daar maar lekker mogen groeien!
Elsje123 schreef:Symke schreef:Wat een leuk idee een MaC snack
Ik weet het antwoord helaas niet
Je kunt je vraag ook stellen bij paard en plant, ze antwoorden vaak heel snel!
Laat je het hier weten?
Ik ben ook benieuwd!
Heb gisteren uitlopers van frambozen verplaatst naar paarden gebied, dat ze daar maar lekker mogen groeien!
Inmiddels al wat mailtje verstuurd met mijn vraag, maar nog geen antwoord helaas. Ik ga nog even denken wie ik dan kan benaderen.
Afgelopen weekend hebben we een begin met de Mac snack gemaakt: giftige planten weg, de boel geegaliseerd, gras gezaaid, boomstronk verwijderd, hazelaars geplant. Er zijn nog nog wel meer planten uitgezaaid, maar die komen nog niet op, dus daar moeten we nog even op wachten.
[ [url=m/jIymg9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Symke schreef:Haha Elsje, die schimmel staat al te kijken of er al wat te snacken is!![]()
Gaaf stuk, wat heb je er in gezaaid?
missfalki schreef:Herderstasje vinden ze ook lekker, heb alleen nog maar hele kleintjes gevonden.
En nog laten staan ....
Groet Karin.
Symke schreef:Haha Elsje, die schimmel staat al te kijken of er al wat te snacken is!![]()
Gaaf stuk, wat heb je er in gezaaid?
Xpvdpx, je mag gerust bramen komen halen, ik help mee met uitsteken, heb je gelijk van halve meter lang!
klinkt leuk kruidenmix, wat zit erin?
Ik voer ook oerbalans, daar zit ook van alles in
Vandaag komkommer gegeven en blaadje rode kool
Bleekselderij gekocht, morgen weer proberen, vonden de vorige x niet allemaal lekker maar gezond