Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarChak schreef:Stamper schreef:Paardlief is deze week op de Fiberforce van Cavalor overgestapt!
Die heb ik er destijds juist uitgegooid omdat er zulke grote harde stelen lucerne inzaten. Mijn paardlief kreeg daar buikpijn van.
Kayleigh_ schreef:Ik snap het, dekens zijn ook niet goedkoop.... maar gaat ze niet schuren op dit andere voer dan? Omdat ze een paar dagen geleden nog jeukloos was?
Hier schuurt paardlief ook gewoon erop los als hij de kans krijgt. Zou niet weten hoe ik z'n rantsoen kan aanpassen zodat ie geen jeuk heeft.... nu staat ie op een stal waar ie niet kan schuren dus dat is fijn maar weet niet of hij jeukvrij is. Soms heb ik bij de mijne het idee dat het een 'stalgebrek' is want als ik door z'n manen krab vindt ie dat niet bijzonder lekker, lijkt dus soms meer een bepaalde gewoonte of een stukje verveling ofzo? (ondanks 24/7 buiten)
Kayleigh327 schreef:Weet iemand hoe het zit met selenium en vitamine e in vitalbix?
Die van mij krijgt het al ongeveer een jaar maar nu blijkt dat ze een flink tekort daarin heeft.
Ze krijgt de daily complete en lijnzaadolie van vitalbix.
rosanja schreef:IK heb een Quarter en die voer ik ook Vital bix. Ze ziet er wel goed uit maar ik heb de indruk dat ze wat energie mist. Dus nu voer ik bij meer training de Active muesli bij en extra olie en lucerne van Vitalbix Maar ik wel de indruk dat ik er veel in moet doen om rendement te halen, ofwel het voeren wordt wel erg prijzig zo.
Aan de andere kant wil ik liever ook niet te veel rotzooi voeren.... ik sta heel erg in twijfel of ik door zal gaan met Vitalbix of niet...
rosanja schreef:IK heb een Quarter en die voer ik ook Vital bix. Ze ziet er wel goed uit maar ik heb de indruk dat ze wat energie mist. Dus nu voer ik bij meer training de Active muesli bij en extra olie en lucerne van Vitalbix Maar ik wel de indruk dat ik er veel in moet doen om rendement te halen, ofwel het voeren wordt wel erg prijzig zo.
Aan de andere kant wil ik liever ook niet te veel rotzooi voeren.... ik sta heel erg in twijfel of ik door zal gaan met Vitalbix of niet...