Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tamadine schreef:force is wel de vitamine c.q. mineralen korrel hoor. Dit geven ze juist aan paarden in het weide seizoen bijv.
Ik geef het mijn merrie op het moment ook, gezien een extra verhuizing die ze door moest maken en ze erg snel invalt.
Paperboy schreef:Ik voer nu ook twee weken de faser-light, maar 2 x 200 gram per dag want hij komt van de lucht al aan.
Helemaal nu in het weideseizoen.... af en toe wat force erbij (40 gram) omdat hij erg zweet als hij moet "werken". Hij doet het er super op! glimt je tegemoet, en zit super in zijn vel ...... ik ben erg tevreden. Het gruis is geen enkel probleem, als ik 1x met mijn ogen knipper is het al op.
Bovendien zie ik liever dat gruis dan die zoete plakmuesli......
Van de winter gaat hij wat meer muesli krijgen maar voor de zomermaanden is dit meer dan voldoen voor hem!
Lunatic schreef:Ik voer de Faser Light inmiddels ook 3 weken en ben ook tevreden (om maar met iets nieuws te komen). Het gruis lijkt mij geen probleem, ze eten het alle 4 graag en helemaal op tot de laatste kruimel! Wel merk ik dat ze het iets vochtig nog lekkerder vinden
![]()
Vraag voor de andere Faser Light gebruikers, voeren jullie het aantal grammen volgens de zak of toch minder?
aliealie schreef:Zelf gebruik ik geen vito maar wel andere soorten van Marstall en ik vind zeker wel dat de hoeven van mijn paarden sterker en harder worden.
Lunatic schreef:@ Marleen: ben benieuwd hoeveel je blijkt te geven. En mag ik vragen waarom dat die aantal handjes en niet de hoeveelheid die op de zak staat?