Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

uudje schreef:Purefeed balance misschien? Meeste paarden vinden die lekker en is een mooie complete balancer . Je moet er wel wat meer van geven dan de meeste standaard balancers .100 gram per 100 kg lichaamsgewicht.

LaDonna75 schreef:uudje schreef:Purefeed balance misschien? Meeste paarden vinden die lekker en is een mooie complete balancer . Je moet er wel wat meer van geven dan de meeste standaard balancers .100 gram per 100 kg lichaamsgewicht.
Oh dat vind ik wel veel voor een balancer, ik zou dan 400g/dag moeten voeren. Dat krijgt ze niet eens aan brok.
Mallow schreef:Ik zou in deze wel nieuwsgierig zijn naar het zetmeel gehalte, waarom selenium en hoe hoog, waarom prebiotica en welke? Je kunt prebiotica niet onbeperkt geven, dus je kunt het product maar een beperkte tijd voeren. Geen analyse en samenstelling openbaar is voor mij persoonlijk altijd een klein rood vlaggetje. Maar misschien staat het wel op de verpakking?![]()
Uit het verhaal lijkt het vooral een soort muesli met een aantal mineralen/vitamines toegevoegd die niet per definitie handig zijn voor ieder paard.

larissa96 schreef:Heeft er iemand ervaring met de Fibra premium balancer?
Ik voer al jaren Agrobs natur mineral met af en toe een keer een uitstapje naar iets anders. Echter vond ik de meeste uitstapjes niet zo succesvol.
Maar ik lees keer op keer dat het goed is om af en toe te wisselen van balancer. Dus ik ben nu toch weer even om me heen aan het kijken naar andere opties
Mijn paard krijgt jeuk van lucerne, dus er valt dan toch ook al e.e.a. af aan opties.
Als het goed goed doen waarom ook wisselen denk ik maar. Daarbij vind ik het wel opvallend dat het bij balancers wordt aangeraden om te wisselen en bij gewoon biks niet. Daar heb ik het tenminste nog nooit gehoord larissa96 schreef:Heeft er iemand ervaring met de Fibra premium balancer?
Ik voer al jaren Agrobs natur mineral met af en toe een keer een uitstapje naar iets anders. Echter vond ik de meeste uitstapjes niet zo succesvol.
Maar ik lees keer op keer dat het goed is om af en toe te wisselen van balancer. Dus ik ben nu toch weer even om me heen aan het kijken naar andere opties
Mijn paard krijgt jeuk van lucerne, dus er valt dan toch ook al e.e.a. af aan opties.