Als ik die van mij eens binnen heb (helaas is paardeerlijk niet zo snel) en de vorm bevalt me ga ik dat eens vragen bij een goede leerbewerker.
Maar het zal wel stevig tuigleer moeten zijn, anders zijn ze er nog zo doorheen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Ja hè.
Als ik die van mij eens binnen heb (helaas is paardeerlijk niet zo snel) en de vorm bevalt me ga ik dat eens vragen bij een goede leerbewerker.
Maar het zal wel stevig tuigleer moeten zijn, anders zijn ze er nog zo doorheen.
Oskarrino schreef:Ik zie nu deze op kramer:
https://www.kramer.be/NIEUW/Stallen/mui ... tSuggest=1
Iemand met deze al ervaring aangezien hij 'nieuw' is? Ziet er ook goed uit.
xxxmh schreef:Ik geef nu gluco balance, nu had een stalgenoot de Herbal Glucose Support van pharmahorse. Ze zei dat het hetzelfde is alleen een stuk goedkoper. Iemand ervaring met de laatste? Ook als je bijvoorbeeld eerst gluco balance hebt gebruikt?
amyblub schreef:Hoe vaak in de week trainen jullie je paard? En wat voor type trainingen? Ik denk dat bij ons de key is om echt meer te bewegen.
amyblub schreef:Hoe vaak in de week trainen jullie je paard? En wat voor type trainingen? Ik denk dat bij ons de key is om echt meer te bewegen.
Spenk schreef:Een plus 2. En als je dat enorme hooinet ziet snap je ook wel waarom
Spenk schreef:amyblub schreef:Hoe vaak in de week trainen jullie je paard? En wat voor type trainingen? Ik denk dat bij ons de key is om echt meer te bewegen.
6 dagen in de week. 4 dagen dressuur training hoe zwaar wisselt. 2 dagen longeren. Zou normaal dag naar buiten zijn ipv longeren maar ivm pollenallergie kan dat nu niet.
Spenk schreef:Zo wat ben jij weer heerlijk met je vingertje aan het wijzen ninx.
Heb jij enig idee wat en hoeveel ik train? Nee toch?
6 dagen in de week intensief staat er niet dat verzin je er zelf compleet bij. Het gaat om beweging.
Ik heb inderdaad trainingen erbij van 15 minutenstaptrainingen. Voor je beeldvorming hij is hooguit 2 keer per week in het zweet. Ik die sowieso veel in stap. Naar buiten gaan is ook alleen maar stap aan de lange teugel bijvoorbeeld.