Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
TinePine schreef:Bedoel je niet 400 milligram?
Ik voer mijn gepensioneerde pony ook sportsfit. Een volle schep per dag. Nooit gewogen hoeveel dat is. Vroeger kreeg hij amper krachtvoer omdat ik ervan overtuigd was dat hij het niet nodig had. Ivm met o.a. zijn gewrichten op advies van da sportsfit gaan voeren en hij doet het daar erg goed op. Wordt niet dik, terwijl hij niet meer werkt en vroeger echt dik werd van lucht.
Ja, dat zal milligram zijn. Was moe gisteravond. Ik heb laatst gewogen hoeveel een volle schep is, ongeveer 600 gram.
Ze moet eigenlijk nog wat kwijt, maar met die gang van haar wordt dat em echt niet. Ik snap zelf ook niet helemaal waarom ze zo sloom is. Het ligt dus echt niet aan haar gewicht, want toen ze 150kg zwaarder was, stapte ze wel vlot. Ze krijgt onbeperkt ruwvoer, en daar zou ze haar energie uit moeten halen, dat red ze dus echt niet. Of het gedrag is, weet ik niet. Ik ben bezig met een nieuwe instructrice. In de hoop dat ze me verder kan helpen. Ik had wel een instructrice, maar het traditioneel past niet helemaal bij mij. Dus ben/was nog naarstig op zoek naar iemand.