Ik vind niks terug.
Daar heeft mijn instructrice me wel voor gewaarschuwd.
Als ik de haver terug vond in de mest moest ik een haverpletmachine kopen, want geplette haver heeft alleen energie als het vers geplet is.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
kaatje77 schreef:Oh over haver terug vinden in de mest?
Ik vind niks terug.
Daar heeft mijn instructrice me wel voor gewaarschuwd.
Als ik de haver terug vond in de mest moest ik een haverpletmachine kopen, want geplette haver heeft alleen energie als het vers geplet is.
rommie schreef:In mijn 5-granenmix (Havens) zit geen lijnzaad Suelza, wel blanke haver, zwarte haver, gebroken mais, gerst en tarwe. Mijn pony krijgt het net een week dus kan het nog niet zo heel goed beoordelen, maar voorlopig ben ik wel tevreden
Citaat:5-GranenMix
Al jaren een van de Bestsellers. Natuurlijke sportmengeling uit 100% granen zonder toevoegingen. Bevat zwarte en blanke haver, gebroken mais, gerst en tarwe, zonder toevoegingen. Veel energie; weinig eiwit. Te voeren als bijvoer.
kaatje77 schreef:Daar heeft mijn instructrice me wel voor gewaarschuwd.
rommie schreef:Dit is alles wat ik op de site kan vinden.Citaat:5-GranenMix
Al jaren een van de Bestsellers. Natuurlijke sportmengeling uit 100% granen zonder toevoegingen. Bevat zwarte en blanke haver, gebroken mais, gerst en tarwe, zonder toevoegingen. Veel energie; weinig eiwit. Te voeren als bijvoer.
Als je me vrijdag of zaterdag even helpt herinneren zal ik op zoek gaan naar de zak.
Suelza schreef:Oke, daar zat ik ook naar te kijken!
Van welk merk voer jij? Ik zit nu in dubio...
Haves
Subli
Suelza schreef:Zaranka schreef:http://www.pavo.nl/mueslis/pavo-graanvit.html
mischien is dit wat, staat mijn merrie sinds kort op..
Volledig krachtvoer van granen.
Ik wil geen muesli... En ik wil zowiezo geen PAVO voer...
Btw... de granenvoersters... Hoeveel kg geven jullie eigenlijk ongeveer?
miss_jumpy schreef:Suelza schreef:Oke, daar zat ik ook naar te kijken!
Van welk merk voer jij? Ik zit nu in dubio...
Haves
Subli
Ik weet niet of je dit aan mij vraagt maar ik antwoord lekker wel![]()
Ik voer Havens 5-granenmix met een Mallcodic supplement!
Bij volle training krijgt mijn paard ongeveer 1,5 schep granen per dag, 0,5 schep muesli (voor het lekkere, anders eet hij slecht) en verder elke dag op de wei en veel hooi.
Edit, oh ja, en ik gebruik natte zemelen om het geheel tem mengen, maar dat gebruik ik maar in kleine hoeveelheid.
Suelza schreef:Tja, daar zouden die van mij echt tekort aan hebben. Ik heb we sportpaarden op stal staan (springen/sgw/dressuur) waarvan 1 met veulen aan de voet. Dus een kwart muesli en een pavokoek vind ik dan voor de winter echt te weinig...