Primeval, glucohorse, cortaflex, etc. wat is het beste?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cerize

Re: Primeval, glucohorse, cortaflex, etc. wat is het beste?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 15:05

Ik ben sinds kort primeval gaan gebruiken en ik merk wel een verbetering. Had me verder niet verdiept in bovenstaande. Mijn merrie heeft een beginnende artrose in beide voorkogels. Zal ik gaan experimenteren met andere producten? Zijn er mensen die echt primeval geprobeerd hebben en daarna een ander product wat een veel beter resultaat gaf?

omaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:59

Indomitable schreef:
Jeej ik ben weer goed bij de les Knipoog alleen jammer dat er geen kuur is die je 1 keer in het jaar geeft en dan alle problemen oplost Knipoog

Was dat maar waar! Dan waren we allemaal blij!

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:25

ik hoor veel verhalen Glucosamine-Chondroïtine Complex met MSM wat zijn jullie ervaringen ermee?
bij mijn paardje is vandaag atrose in de rug gecontateerd dus willen we ook beginnen met suplementen

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:54

Heb je dit topic dan niet doorgelezen? Daar staan de ervaringen in.

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 22:46

ik heb het topic vluchtig doorgelezen en ik zit te tweivelen om mijn paard op glucohorse te zetten ze heeft atrose in de voorknie

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 10:43

Ik heb zeer goede ervaringen met Cortaflex! Mijn paard (atrose in de kogel LV als gevolg van een trauma, niet kreupel) staat sinds een jaartje of 2 preventief op Cortaflex. Ik zag duidelijk verschil door de Cortaflex, mijn paard zit losser in haar lijf en lijkt een stuk makkelijker te bewegen. Ook werd zij ruimer in de beweging.

R_enee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 10:45

Heeft een van jullie wel eens gehoord van het product Hya-Flex van equiscience?
Iemand bij mij op stal geeft dit aan haar pony en merkt wel goede resultaten, ik zit te twijfelen of ik het ook voor mijn pony uit ga proberen. Iemand met ervaringen met dit product? er zit MSM, hyaluronzuur en chondroitinesulfaat en glucosaminesulfaat in.

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:31

Cerize schreef:
Ik ben sinds kort primeval gaan gebruiken en ik merk wel een verbetering. Had me verder niet verdiept in bovenstaande. Mijn merrie heeft een beginnende artrose in beide voorkogels. Zal ik gaan experimenteren met andere producten? Zijn er mensen die echt primeval geprobeerd hebben en daarna een ander product wat een veel beter resultaat gaf?

Een goede vrindin van mij heeft Primeval ook geprobeerd. Na een tijd werkte het niet meer. Zij geeft nu net als ik ook Arthri-Aid van Nutri-Science.
En als ik het goed uitgerekend heb is het ook nog de helft goedkoper.
Heb op pagina 3 ook al een post geplaatst. Voer dit al 6 jaar naar volle tevredenheid!
kosten 75 euro voor 100 dagen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:08

Mijn paard heeft kogel artrose en krijgt injecties Adequan van de veearts, deze bevatten glucosamine en chondroïtine.
Zou het dan zinvol zijn om zelf msm door het voer te geven?