Ik had ook niet verwacht alleen maar leuke reacties te krijgen, nou moet ik zeggen dat ik zoizo reacties over dit onderwerp niet leuk vind om te krijgen, omdat ze niet nodig hadden moeten zijn..
Ik moet zeggen.. ik neem eerder iets aan van mensen die zelf 40 paarden hebben staan, dan ..vul zelf maar wat in.. dus hier ga ik zeker wat mee doen.. nogmaals bedankt..

Oh.. en Briesje mag niet weg hoor
Haha.. Ik zou der helemaal aan onderdoor gaan
Ik houd zoveel van dit paardje dat ik af en toe gewoon tranen in mijn ogen krijg als ik alleen al aan der denk, en dan maakt het mij niet uit of ik op school zit of waar dan ook...
Het liefste wil ik 24/7 bij haar zijn en álles eraan doen om der weer op gewicht te krijgen, maar aan de andere kant ben ik ook bang iets fout te doen, waardoor ze nóg zieker wordt.. denk aan hoefbevangen..
Vandaar dat ik dus ook dit topic heb geopend..
:S
Wij hadden hem dus losgelaten en hij stond bij de koeien te eten terwijl wij in de wei aan het rijden waren. Toen heeft die boer hem dus in een soort afgezet stukje in de stal gezet en is hij naar ons toegekomen om te zeggen dat we rustig een stukje buiten konden gaan rijden, want TipTop staat binnen
) hij ze zelf.
Zoo lief!
Haha, Ik denk dat hij veeeel aanmeldingen had gehad