Vitalbix balance+ meusli

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: Vitalbix balance+ meusli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 16:26

Geen recente ervaring want ik ben al tijdje over op Agrobs, maar ik had er 1 die mok kreeg van de Vitalbix. Dus was niet heel positief. Hij vond het wel lekker (maar hij is niet erg kieskeurig, dus het is al snel goed).

Hannanasjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 08:48

Mijn shetlander doet het er al een jaar of langer zeer goed op maar die staat niet in het werk.

Mijn nieuwe shet is er net een maand dus daar kan ik weinig over zeggen. Hij eet het wel maar niet super graag. Ik denk wel dat hij voorheen wat meer suikerrijke voeding kreeg en dus aan de smaak moet wennen.

Mijn merrie vind ik wat lusteloos en twijfel of het door de muesli komt of door iets anders. Ze is altijd al rustig van haar eigen maar in de bak moet ik haar nu wel heel erg aanzwengelen. Dat is normaal niet zo. Door het warme weer heb ik haar borst geschoren dus dat kan het niet wezen. Iemand meer deze ervaring? En ideeën wat dan te voeren aan een koudbloed?

Lomax123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 09:16

Die van mij likt haar bak erbij schoon, krijgt het al sinds het net op de markt was.
Ze vindt het heerlijk en doet het er erg goed op.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 08:44

Sinds afgelopen week begonnen hiermee en wordt met smaak gegeten . Over langer termijn kan ik nog niet veel zeggen. Ik heb een compleet pakket gekocht .

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 09:24

Ik heb het een periode gevoerd, maar mijn paard met gevoelige darmen deed het er niet helemaal optimaal op helaas.

Onyks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 11:03

Ik voer de balance+ nu ruim 1,5 jaar denk ik. Daarvoor breed&grow van Vitalbix.
Hij vindt het nog steeds heel lekker en het is een paard met een gevoelig huidje, maar hij heeft nu al een jaar geen last meer gehad van rainrot of schimmel. Hij hinnikt ook elke keer als ik met die voerbak aan kom lopen XD.
Qua bespiering op de achterhand kan ik nog niet heel veel zeggen. Hij wordt volgende week pas 4 dus hij is nog volop in de groei en wordt niet intensief getraind en heeft dus sowieso nog niet heel veel bespiering op de achterhand.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 13:54

Ik ben het deze winter gaan voeren aan 2 Haflingers. De ene heeft wat medische issues en krijgt een volle portie. De andere krijgt halve portie met een halve dosering balancer van Kramer die op moet, daarna kijk ik verder voor haar. Ze eten het allebei graag en doen het er goed op.