Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djilna schreef:Nuggets is het Engelse alternatief voor cobs. Ze zijn groter dan gewone grasbrok.
Dat jij nou aan kipnuggets denkt
plutolover schreef:Ik ben blij dat de mijne het heerlijk vind. Maar ik twijfel of ik zelf vol kan houden. soms ga ik alleen even naar stal om eten te geven. Ook al kan t droog gevoerd worden, gaat mn voorkeur uit naar nat voeren en dan moet t 30 min weken. Miss ga ik toch weer over op een grasmix van havens ofzo. of andere gramix, aan andere kant wat is 30 min wachten... Kan ik ook lekker poetsen ofzo of ff longeren als ik wat minder tijd heb. haha
plutolover schreef:Ik ben blij dat de mijne het heerlijk vind. Maar ik twijfel of ik zelf vol kan houden. soms ga ik alleen even naar stal om eten te geven. Ook al kan t droog gevoerd worden, gaat mn voorkeur uit naar nat voeren en dan moet t 30 min weken. Miss ga ik toch weer over op een grasmix van havens ofzo. of andere gramix, aan andere kant wat is 30 min wachten... Kan ik ook lekker poetsen ofzo of ff longeren als ik wat minder tijd heb. haha
Anoniem schreef:Zijn er proefjes van?
ElCamino schreef:hier al 3 kiezen weg en diastases.....krachtvoer gaat juist erg goed en hooi k*t.
Ik heb een drench-gun.... kan ik ze spoelen die diastases.... werkt super
Djilna schreef:Melanie, hou je er wel rekening mee of die aanbevolen 1:3 op basis van volume of gewicht is? Dat maakt wel wat uit nl.
Alsnog is het een leidraad, sommige paarden hebben het liever iets aan de droge kant en een ander liever soeperig