Mijn paarden staan 24/7 buiten in een Paddock Paradise bij mij aan huis en krijgen:
12 jarige Amerikaanse Appaloosa van 1.64, recreatief western en boscrossen:
- onbeperkt hooi (onverpakt)
- 80 gram Marshall Force vitamine brokjes
- handje Metazoa vitamine brokjes of handje Vitalbix vitamine brokjes (afwisselend)
- handje Fibra
- kwart schep basismuesli
5 jarige Quarter van 1.55, net ingereden dus nog in opleiding tot serieus westernpaard en boscrosser:
- onbeperkt hooi
- 80 gram Marstall Force vitamine brokjes
- handje Metazoa vitamine brokjes of handje Vitalbix vitamine brokjes (afwisselend)
- halve kg basismuesli
- 1.5 kg luzerne
2 mini shetlanders
- onbeperkt hooi
- handje Fibra
- handje Marstall Force vitamine brokjes of handje Metazoa vitamine brokjes of handje Vitalbix vitamine brokjes (afwisselend)

. Mijn jaarling mini's en mini veulen krijgen gewoon onbeperkt hooi en een paar handjes brok. Die zijn goed op maat, en ik maar denken dat ik het voer van hun nooit in evenwicht ging krijgen met hun gewicht. Nou te dik zijn ze nog lang niet,
.
dus longeer dr nu 3x per week 20-30 minuten (in- en uitstappen niet echt meegerekend want instappen vindt zij zelf voor watjes
). Wil in januari zadelmaker erbij zodat we ook onder t zadel wat kunnen doen en buiten kunnen gaan rijden.
, afhankelijk van verzorger hoeveel en hoe ze eruit kwam, staat nu van 11 tot 4 op de wei zolang t niet te nat is, anders gaan ze ongeveer 2 uur lang in paddock, krijgen dan 5x op een dag hooi wat een flinke portie is en gelijk verpest door de kwaliteit ervan
verder eigenlijk 2x op een dag een kwart schep subli dieetmix, met wat magnesium erbij, wilde naar 2/3e maar t kreng eet t niet meer
kieskeurig geval, daarom nu moeilijk doen en kwart schep dieetmix, met daardoorheen 1 a 2 handen pavo muesli, en een hand gastro+, de gastro+ kreeg ze al wel eens na t werk.