Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Want als ik nu vanalles door elkaar begin bij te geven, dan weet ik ook niet wat er nu precies werkt en wat niet.
Hij eet het volgens mij als snoepje ofzo. Als hij echt overdrijft, neem ik de blok soms even weg.
Met grondwerk speel ik ook altijd heel even met hem voor we 'aan het werk' gaan en dan maakt hij ook de gekste capriolen
Het is dus geen suffe lamzak, laat ons het zo zeggen 

Crines schreef:neile: die St. Hippolyt heb ik precies niet gezien. Weet je ook welk product het was van hen die een vitamine- en mineralenbrok is?
Op voervergelijk kan ik dit vinden van hen: http://www.voervergelijk.nl/voer/vrij,h ... formatie...
Mijten Opti-form zit blijkbaar weer melasse in. http://www.voervergelijk.nl/paardenvoer ... orm-mijten
Het gehalte zetmeel+suiker is trouwens niet vrijgegeven... Daar blijf ik dan liever vanaf.
Anoniem schreef:nou, ik heb juist slechte ervaringen met healthy herbs. pony verloor alle bespiering.
Hoe zich dat vertaalt naar een paard weet ik niet, maar is ongeveer hetzelfde denk ik.
En hoewel ik mijn hengst wel vertrouw met verkeer, vertrouw ik het verkeer niet. We wonen in een drukke straat en ik hou nu al steeds mn hart vast als ik een stukje moet wandelen om hem van of naar de trailer te brengen. Ze zouden hem gewoon zonder pardon omver rijden...
De eerste keer dat ik met hem ging wandelen (op een rustige zondagnamiddag) kwam er een gek met een brommer op ons af gereden en begon te tuten en op te trekken vlak langs mijn paard. Hij sloeg even helemaal n paniek en sprong zonder kijken het voetpad op. Ik was zelf ook doodsbenauwd. En grappig dat die idioot het vond...
Met mijn merrie heb ik ook al zo'n toeren tegen gekomen (daar was ik trouwens start to run mee begonnen). Sindsdien durf ik eerlijk gezegd niet zo goed meer over straat. Toch zeker niet met mijn hengst, want die is toch nog net iets onzekerder en dus onbetrouwbaar bij zo'n situaties. Verder kan hij ook best agressief worden in zo'n situatie, maar dat heeft ie wrs wel van z'n baasje
Maar dat doet hij dus al