dittaswart schreef:Ik zou proberen meer eiwitten te voeren als dit gaat. Kun je op verschillende manieren doen, maar net wat voor jou het beste werkt: Ipv hooi voordroog voeren, hoeveelheid lucerne ophogen of je zou de basisbrok kunnen vervangen voor een sportbroek of nog beter een merriebrok. Hierin zitten meer eiwitten en je paard komt er ook van aan. Verder heb ik goede resultaten gezien met de slobber van masters. Dit zou je er nog bij kunnen geven. Als ze minder schraal is komen er ook makkelijker spieren op. Het is even zoeken wat voor jouw paard het beste werkt. Mijn paard is ook een tijd schraal geweest, maar nu is ze bijna dik. Het was ook zoeken naar wat werkt bij haar. Verder zijn er diverse supplementen met extra aminozuren om spieropbouw gemakkelijker te maken. Deze zijn alleen best prijzig over het algemeen. Mijn dierenarts had goede resultaten met audavard, alleen bij mij hielp het niet veel toen.
Ik zat inderdaad ook te denken aan slobber, alleen voor zo ver ik weet van de vorige keer eet mijn paard dit niet, dus ik kan dan beter voor een brok gaan. Alleen nog even kijken welke