Hard, scherp plastic in Hartog luzerne!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 17:07

Hartog is een prima bedrijf.

Het kan zijn dat mensen die wandelen langs weilanden en velden rotzooi van zich afgooien, het is dan niet te voorkomen dat dit soms wordt opgenomen en in de kieper komt ;)

Voor 1 zo'n incident zou ik niet gelijk stoppen. Ik kijk altijd ff na, en zo'n bruin stuk dat zie je heus wel. Een paard die voelt ook wel met zijn lippen!! Zo'n stuk afval vreet hij niet zomaar op (te veel werk).

LBLGypsyCobs

Re: Hard, scherp plastic in Hartog luzerne!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 19:39

Ik heb overigens over het muizengif niets meer gehoord, ik zal van de week eens vragen of ze al wat weten.

LuCa88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 08:39

LBLGypsyCobs schreef:
Ik heb overigens over het muizengif niets meer gehoord, ik zal van de week eens vragen of ze al wat weten.

Ik ben ook zeer benieuwd.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:44

Even schopje...

Van Hartog zelf niks meer gehoord, via de winkel waar ik m'n voer vandaan had begreep ik dat ze geen oorzaak konden vinden.
Of het niet bij mijzelf vandaan kwam.
Maar ik werk niet met gif, er lopen hier genoeg katten en mijn voer zit in afgesloten bakken, daar komt geen ongedierte bij.

Ik heb daarna weer muizenkorrels tussen de grasbrok gevonden en ben er klaar mee en op zoek gegaan naar ander voer.

LuCa88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 11:13

LBLGypsyCobs schreef:
Even schopje...

Van Hartog zelf niks meer gehoord, via de winkel waar ik m'n voer vandaan had begreep ik dat ze geen oorzaak konden vinden.
Of het niet bij mijzelf vandaan kwam.
Maar ik werk niet met gif, er lopen hier genoeg katten en mijn voer zit in afgesloten bakken, daar komt geen ongedierte bij.

Ik heb daarna weer muizenkorrels tussen de grasbrok gevonden en ben er klaar mee en op zoek gegaan naar ander voer.

Ik heb ook geen reactie van Hartog, komt op mij onverschillig over. Leverancier heeft het netjes opgelost door zakken luzerne om te ruilen voor pavo. :)