easygoing schreef:Ben ik nou gek op reageerd ts met 2 verschillende accounts?
Neuh ze heeft net d'r naam veranderd, zo te zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mireillea44 schreef:Nou, TS ik vind het maar een rare zaak. 10 dagen geleden schrijf je nog dat je niet zo actief bent met je paard en 1 x keer in de week wandelt, in dit topic schrijf je dat je elke dag zeer actief bent en elke dag wandelt, rijdt en longeert. Dat is wel een hele omzwaai in anderhalve week. Daarnaast reageer je niet op vragen en heb je je naam verandert. Erg bijzonder allemaal.
Ik denk dat Willem Holleeder het in de EBI nog beter voor elkaar heeft dan jouw paard: elke dag meerdere keren voer, een ruimer hok en hij wordt in ieder geval elke dag gelucht.
Het peerd heeft niets misdaan en heeft gewoon levenslang

billionache schreef:Volgens mij is TS van België, en hier is geen sprake van bovenstaande artikels geloof ik?
Verder komt dit soort van individuele stalling heel erg vaak voor hier in de buurt. Om een voorbeeld te geven: hier in de buurt kan ik 10 pensionstallen noemen waar de paarden zo goed als 24/7 op stal staan (in de winter of zelfs het hele jaar door), en slechts 2 waar je alle faciliteiten van een pensionstal hebt én waar de paarden het jaar door naar buiten kunnen. En de meeste 'grote' stallen hier in de buurt hanteren dus die eerste methode. Niet dat ik het goed wil praten, maar hier in de buurt ziet men het helemaal niet zo snel als 'abnormaal' als paarden bijna niet buitenkomen.
billionache schreef:Volgens mij is TS van België, en hier is geen sprake van bovenstaande artikels geloof ik?
Verder komt dit soort van individuele stalling heel erg vaak voor hier in de buurt. Om een voorbeeld te geven: hier in de buurt kan ik 10 pensionstallen noemen waar de paarden zo goed als 24/7 op stal staan (in de winter of zelfs het hele jaar door), en slechts 2 waar je alle faciliteiten van een pensionstal hebt én waar de paarden het jaar door naar buiten kunnen. En de meeste 'grote' stallen hier in de buurt hanteren dus die eerste methode. Niet dat ik het goed wil praten, maar hier in de buurt ziet men het helemaal niet zo snel als 'abnormaal' als paarden bijna niet buitenkomen.