Mac schreef:Ik mik het vrijwel overal door. Soepen, stoofpotten, gehakt, roerbak ...
Curcuma heeft een gunstig effect op het hele spijsverteringskanaal. Het helpt bij maag- en darmzweren maar ook de onstekingsremmende werking kan een positief effect hebben op de ingewanden. Overigens ben ik mijn hond de curcuma gaan geven vanwege haar knie. Ze is nu 9 jaar oud en is al die 9 jaren een ontzettend slechte eter geweest. Dacht dat dat gewoon bij haar hoorde; het is sowieso een heel gevoelige hond. Maar: sinds ik haar curcuma geef, eet ze alles wat je haar voorzet! Altijd in voor iets te eten - het lijkt wel een gewone hond. Bijzonder, vond ik, vooral omdat dat dus niet was waar ik de curcuma voor had gekozen ...
Chinese kruiden heb ik ook goede ervaringe mee. Zit soms ook curcuma in trouwens
.

Wel grappig....als je het gewoon door je eten doet hoor je niemand.Ga je het met een medicinale bedoeling door je melk heendoen heeft het vervolgens bijwerking.Dat lees ik dus ook op meestal medische sites die het niet zo op hebben met plantjes en kruidjes