Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
doemaar schreef:Ik voerde eerst metazoa maar ik merk geen verschil maar had ook geen probleempjes... ik heb vanmiddag gewoon weer pony brok van subli gehaald... scheelt me ook weer de helft kwa kosten
[***] schreef:Op voervergelijk zie ik weer heel andere dingen;
http://www.voervergelijk.nl/vergelijken ... -complete/
agesus schreef:[***] schreef:Op voervergelijk zie ik weer heel andere dingen;
http://www.voervergelijk.nl/vergelijken ... -complete/
Bij voervergelijk moet je de gehaltes in de metazoa keer 3 doen, omdat je er 3x zoveel van moet geven.
[***] schreef:Als mens eet ik ook niet alle dagen exact het aantal milligrammen aan vitaminen en mineralen. Ik probeer gewoon gezond te eten en te drinken en soms zitten daar wat minder gezonde dagen tussen.
Raamzicht schreef:[***] schreef:Als mens eet ik ook niet alle dagen exact het aantal milligrammen aan vitaminen en mineralen. Ik probeer gewoon gezond te eten en te drinken en soms zitten daar wat minder gezonde dagen tussen.
Ja maar als mens eet je dus veel gevarieerder, als je dus minder gezonde dag hebt is dat prima, andere dag haal je het wel weer in. Paard krijgt in principe iedere dag hetzelfde binnen, als dat dan niet alles heeft, heb je dus op gegeven moment wel een disbalans denk ik?
Billy schreef:Daarom ben ik een Balancer gaan voeren, geen complete vitaminebrok....
Paard glimt nu als een keutel in de maneschijn
Jotoma schreef:Ik begreep dat metezoa luzerne bevat. Mijn eczemer die snel dik wordt en jeuk, krijgt, geef ik dan ook liever geen luzerne. Daarnaast bevat t meer suikers dan in pavo vc, daar kreeg hij ook jeuk van. En las ik ook weer ervaringen dat ze er niet voldoende energie uithalen. Dus metezoa ben ik nog niet compleet van overtuigd.
Jullie snappen mijn dilemma's
Jotoma schreef:Ik begreep dat metezoa luzerne bevat. Mijn eczemer die snel dik wordt en jeuk, krijgt, geef ik dan ook liever geen luzerne. Daarnaast bevat t meer suikers dan in pavo vc, daar kreeg hij ook jeuk van. En las ik ook weer ervaringen dat ze er niet voldoende energie uithalen. Dus metezoa ben ik nog niet compleet van overtuigd.
Jullie snappen mijn dilemma's
[***] schreef:Raamzicht schreef:Eigenlijk zou je misschien vaker van brok/vitaminekorrwl moeten wisselen?
Ja, daar zit ik eigenlijk aan te denken.