Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxelviraxx schreef:Bij mij haffie gaat het nog steeds goed. Hij begint echt steeds meer te glanzen. Hij heeft echt een mooie vacht. Lust het nog steeds niet super. Hij eet het wel maar nog steeds niet van harte dus ik blijf er maar een handje muesli door geven. Ik ben echt heel benieuwd van de zomer hoe hij het er op doet. Ivm schuren
Zinzi_jewel schreef:Dat denk ik ook Akke spring. Inwendig aan het opschonen en dat komt er dan uit als mok.
Je kan de mok uitwendig behandelen met NT Dry ( Assiepassie hier op bokt heeft uitverkoop NT Dry omdat ze nu andere dingen doet die haar aandacht nodig hebben)
MartineC1711 schreef:Jemawi:Die pony lijkt veel op de onze zeg! Zij ziet er op dit moment ook zo uit, is al 25 maar supermooie glimmende vacht!
Hier eten ze het ook graag, geef er een handje muesli doorheen om het wat extra volume te geven, maar verder alleen maar lof! Merk zelfs dat mijn haflingermerrie er gewoon heet van wordtVind ik niet erg, kan ik alleen maar van genieten!
Akke_sSpring schreef:Die van mij zit ook mooi in haar vacht. Helaas heeft ze een soort natte mokplek op haar achterbeen gekregen, ik hoop dat het "slechts" te maken heeft met de blubberpaddock en niet met het voer.... De blubberpaddock staat ze al langer in, deze vorm van mok is nieuw, net als het voer. Ze blijft nu even een paar dagen binnen staan zodat het kan drogen en dan hoop ik dat het niet meer terug komt.
MartineC1711 schreef:Zo, ziet er goed uit Yvy_power89!! Is deze geschoren of gewoon zo mooi in de vacht?