Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paashaas schreef:Is er ook een afhaalpunt in zuid-limburg?
Zinzi_jewel schreef:Er is zeker voer voor jonge opgroeiende paarden . De fibre Stud .
Balou_k schreef:Is het mogelijk deze mee te bestellen dan heb ik zeker interesse!
Balou_k schreef:Nog steeds ben ik erg nieuwsgierig of er ook een specifiek soort voer is voor jonge paarden. Mijn paard voer ik momenteel pavo podo grow bij maar ik heb het idee dat hij darar ook jeukerig voor is en dat is hij sowieso al.
Mijn dier is 19 maanden en wil ik tot zeker 24 maanden brok voor jonge dieren bij voeren.
Balou_k schreef:Als het maar voor jonge paarden is, weinig suiker en uhm.. Naam kwijt wat in suiker omzet. Dier heeft snel last van jeuk!
Maar hij moet wel mineralen en vitaminen krijgen natuurlijk om goed te groeien!
AlexVB schreef:Paashaas schreef:Is er ook een afhaalpunt in zuid-limburg?
In zuid-Limburg is zover mij bekend nog geen afhaal punt.
Omdat Esther Groen (Endurance) positief is over Pure Feed wordt mijn interesse groter en groter. Zelf zitten wij in Het Zuiden van Belgisch-Limburg en hier is interesse om een afhaalpunt te worden. FF overleggen met de baas
Stelvio schreef:Graag zou ik weten in welke opzichten de Balance zich onderscheidt t.o.v. ander vitaminen & mineralen voer.
Ik heb het op voervergelijk.nl vergeleken met o.a. C4L en Force en zie dat de waardes verschillen, maar welke verschillen zijn essentieel?
Het blijft een lastige materie
Assiepassie schreef:chery schreef:Ik voer nu sinds begin juli de easy en ben dik tevreden. Paardje ziet er echt top uit en houdt het werk ook goed vol en hij is gek op het voer!
![]()
![]()
Chery, heb je toevalllig wat voor en na PF foto's?
Citaat:En, is er al overleg geweest met de baas?