Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dorienn schreef:De ontlasting is vrij normaal, enkele maanden geleden had ze diarree waardoor haar toen nog lange haar vol stront hing en ik de gelukkige was om alles uit te kuisen xd Wel vind ik haar ontlasting 'plakkerig' Bij mijn paard vallen de keutels uit elkaar als ie ze laat vallen bij haar is het meer dat ze indeuken en op elkaar liggen. Maar dat kan natuurlijk ook aan het groene gras liggen.
En ik weet niet of het er veel mee te maken heeft, maar ze laat wel vrij vaak winden.
Seraja schreef:een paardje bij ons op stal is ook heel mager. Hij is 26 bij hem zijn zijn tanden ook allemaal goed, maar kan hij het niet meer weg slikken. Je moet even kijken of je ook bolletjes gras in het land vind, want dan heb je het probleem gevonden. Misschien dat je er iets aan hebt
fargo schreef:Dat vermageren kan ook gewoon door haar cushings komen. Wordt ze al behandeld inmiddels??
Sterkte ermee in ieder geval.
geerke schreef:wat goed dat je een deken hebt omgedaan!
dan verliest ze haar calorieen niet met die te gebruiken om warm te blijven.
Bij cushing komen inderdaad erg veel tand en kies problemen voor....en gezien haar leeftijd zou het me niets verbazen.
Kun je haar niet seniores priores geven,een soort slobber.
Dat kan ze waarschijnlijk beter eten dan hooi op het moment.
Ik denk dat je haar echt voor de winter op gewicht moet proberen te krijgen.
En misschien ook een dikkere deken op als het echt koud wordt?