Gelukkig!
Die pot appelmoes ga ik zeker proberen, bedankt!
Taniya: jou dosis is voor een volwassen paard?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Piaffe schreef:Zou je het ook door de slobber kunnen geven? Want de mijne eet zo ontiegelijk slecht. Brok met lijnzaadolie eet hij zelfs niet
Ik weet eigenlijk ook nog niet eens of hij wel slobber lust

romeorowan schreef:Breghje: Vind jij nog altijd zand in de mest? Zelfs nu nog, nu je dagelijks psyllium geeft?
Ik heb 2 balletjes van de poep van Indiana in een emmer staan met water. Gisteravond ben ik met de psyllium husk begonnen, 2 eetlepels, want ze staat als een varken te wroeten op zoek naar eikels. Ik word er helemaal nerveus van.

singasong schreef:Bij jou zijn het eikels Romeorowan?! Hier zijn het de blaadjes van de bomen. Ben ook al met een husk-kuur begonnen. Vorig jaar maakte ik me er nog druk om en probeerde op alle mogelijke manieren die blaadjes weg te krijgen (met een bladblazer, aanharken) maar ik doe het dit jaar niet. Dan maar een extra zandkuur, scheelt mij een heleboel werk
Breghje schreef:Takken, bast en bladeren horen bij het normale menu, dus je kan het idd lekker los laten. Eikeltjes zijn wel licht giftig en in heeel grote hoeveelheden ga je dat merken (waaraan weet ik even zo snel niet meer) maar de bladeren kunnen geen kwaad, daar zit looizuur in (eik) wat ze heel erg lekker vinden. Bregh houd de bomen bij haar wei ook netjes kort, en snoeit momenteel behoorlijk als ze aan het halster mee mag hihihihi.
Vind het alleen jammer dat er zoveel zand aan kleeft. Niek laat de meeste blaadjes met zand wel liggen maar Nappie is net een vuilnisbak, die eet alles

singasong schreef:Breghje schreef:Takken, bast en bladeren horen bij het normale menu, dus je kan het idd lekker los laten. Eikeltjes zijn wel licht giftig en in heeel grote hoeveelheden ga je dat merken (waaraan weet ik even zo snel niet meer) maar de bladeren kunnen geen kwaad, daar zit looizuur in (eik) wat ze heel erg lekker vinden. Bregh houd de bomen bij haar wei ook netjes kort, en snoeit momenteel behoorlijk als ze aan het halster mee mag hihihihi.
Tuurlijk zijn blaadjes goed voor zeVind het alleen jammer dat er zoveel zand aan kleeft. Niek laat de meeste blaadjes met zand wel liggen maar Nappie is net een vuilnisbak, die eet alles
Bonny4life schreef:bij homeovet.nl, kan ik dan bv. met die kuur van de husk, stoppen met linosan, en na die kuur weer verder gaan met de linosan tot de volgende kuur? linosan voer ik dagelijks.