Sjors schreef:Met zijn 3e dan he![]()
Anders zouden ze denk ik ook ontploffen
ow okee, haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xNicolx schreef:Op dit moment krijgt ze 2 knakworsten blikjes brok per keer, dus s'ochtends en s'avonds (basisbrok).
Ik heb geen idee hoeveel dit weegt... en ik zou het graag weten wat ze nou precies nodig heeft aan KG.
Sharona95 schreef:maar hebben jullie een goed advies hoeveel we ervan kunnen maken?
(voer gezond beschouw ik als vitamine brokjes) 

Amyyy schreef:mijn paard werkt 6 dagen in de week zwaar (rijden nog geen wedstrijden, maar gaan we wel doen, maar dr training is erg zwaar) Krijgt 2 kilo basis brok, en dit vind ik eigenlijk nog erg veel. het liefst zou ik willen dat ze 1 kilo per dag krijgt maar mijn moeder beslist daar over.
Ik denk dat het gewoon een beetje proberen is, meestal krijgen paarden teveel krachtvoer omdat het heel normaal is om 4 kilo per dag te geven. Ik denk dat je laag moet beginnen, is hij futloos en moe geef je ietsjes meer, wordt hij te heet geef je minder. Als hij gaat invallen moet je juist niet meer krachtvoer geven, maar meer hooi.
@Tieme, ik geloof dat er in de pavo summerfit koek heel veel suiker/melasse zit maar dit weet ik niet zeker. Ik zou wel eens kijken op voervergelijk, daar staan ook veel goede dingen op.
_Kiki_ schreef:Mijn paarden staan op onbeperkt ruwvoer en krijgen alleen een beetje lucerne met wat vitaminekorrel als ik er ben, verder geen krachtvoer. Een rijd ik wedstrijden mee, start nu M2 en dat gaat prima op dit voer
Tieme schreef:_Kiki_ schreef:Mijn paarden staan op onbeperkt ruwvoer en krijgen alleen een beetje lucerne met wat vitaminekorrel als ik er ben, verder geen krachtvoer. Een rijd ik wedstrijden mee, start nu M2 en dat gaat prima op dit voer
weet je het merk vitaminekorrel??
ik geef tijdelijk pavo koeken maar wil eigenlijk over op wat anders. met name om wat amyyyyy zegt, er zitten veel suikers in.
Erg tevreden over. En niet duur, kost me €3,- per maand...
Sjors schreef:Focussed: Hoelang doe jij dan met z'n zak?
Op de site staat 37.- per zak ofzo?