Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zannekin schreef:Equi sensitive is bedoel om in kleine hoeveelheden te geven en is brok. Het is totaal anders dan de safe and sound dat half ruwvoer is met wat korrel, erg mooi en lekker voer, ik zou dat eerder aanraden als je structuur zoekt. Muesli en laag in zetmeel en suiker gaan niet samen omdat graan bijna enkel uit zetmeel bestaat.
Zetmeel laag houden is even belangrijk als suiker. Zetmeel is een complex van suikers. Beiden zijn ze koolhydraten.
mehlika schreef:D&H is zeker wel te krijgen in jouw omgeving, kwestie van vragen bij verkooppunten.
Wij komen wekelijks over de A28 langs assen
mehlika schreef:Wij geven op veel plekken les en nemen dan ook voer mee.
Wij leveren het gehele assortiment van D&H, Hippolyt, AgrobsAangezien we over de A28 door Assen komen kunnen we bijv. bij de afrit afspreken of op stal. Bij de laatste optie komen er afhankelijk van het aantal kilometers reiskosten bij maar als ik het zo bekijk zal het nooit zoveel zijn
mehlika schreef:Wij geven op veel plekken les en nemen dan ook voer mee.
Wij leveren het gehele assortiment van D&H, Hippolyt, AgrobsAangezien we over de A28 door Assen komen kunnen we bijv. bij de afrit afspreken of op stal. Bij de laatste optie komen er afhankelijk van het aantal kilometers reiskosten bij maar als ik het zo bekijk zal het nooit zoveel zijn
Maris schreef:MysticTinker schreef:Ik voer Safe&Sound van Dodson&Horrell![]()
Geweldig voer. In totaal (zetmeel, suiker, melasse ed) zit er niet meer dan 10% aan suikers in, volgens mij zelfs maar 8%.
Het is lekker licht. Makkelijk verteerbaar. En het lijkt veel; als je een volle schep geeft dan is dat bv maar een halve kilo of nog minder. Dus ze zijn er lekker lang mee bezig.
Alleen , volgens mij, totaal niet verkrijgbaar hier in de buurt .....
Flosje446 schreef:Bij Diervoeder Zoetermeer hebben ze het. De eigenaar heeft een telefoonlijst met iedereen die D&H bij hem besteld. Iedere 6 weken belt hij iedereen op de lijst op om te vragen of ze nog iets nodig hebben en dat wordt dan besteld. Ze hebben niets op voorraad omdat het dan te snel bederft. Ik vind dit echt een superservice. Ik ga morgen een zak halen, ben benieuwd wat Diosa ervan vind. Volgens de verkoper wordt D&H steeds populairder.