Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oskarrino schreef:Josien_ schreef:Ik verwacht bij de Thinline dat mijn pony handig genoeg is om via de zijkant te eten.
Ze weet nu ook alle zwakke punten van de slowfeeder te vinden.
Als hij goed is afgesteld kunnen ze niet via de zijkant etenMijne is ook heel slim, maar hij kreeg het niet voor elkaar
manzano schreef:Ik heb het idee dat Suikerbalans (van Vitalstyle) bij die van mij beter werkt dan Glucobalance. Dus wellicht is dat nog proberen waard.
manzano schreef:Ik heb het idee dat Suikerbalans (van Vitalstyle) bij die van mij beter werkt dan Glucobalance. Dus wellicht is dat nog proberen waard.
Daihyo schreef:manzano schreef:Ik heb het idee dat Suikerbalans (van Vitalstyle) bij die van mij beter werkt dan Glucobalance. Dus wellicht is dat nog proberen waard.
Dat vind ik wel interessant. Mijn glucobalance is bijna op en ik twijfel. Mijn huidige hooi is hoog in suiker. Ze worden niet dik, staan ook nog op stro en afgewogen hoeveelheid hooi per dag. Maar ik heb wel het idee dat ze er wat last van hebben. Wat meer schuren dan normaal bijvoorbeeld.
Het hooi is verder wel heel mooi, dus wat anders geven doe ik liever niet. Zou suikerbalans hierbij kunnen helpen?