Vitamine/mineralenkorrels, ervaringen, soorten en resultaten

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-25 09:08

Rust en herstel is geweldig, daar gingen ze hier ook allemaal top op. Maar helaas luzerne, en ik ben er wel achter dat dat voor 1 of 2 van mijn 4 paarden ook erg veel negatief doet. Eén had bijvoorbeeld heel veel manenpijn. Vlechten was levensgevaarlijk en al haar hele leven strijd (Tinker met manen tot haar knieën). Ze staat tegenwoordig gewoon te slapen.

Ik heb nog nooit Lexa gevoerd, dus ben benieuwd straks.

Muze

Re: Vitamine/mineralenkorrels, ervaringen, soorten en resultaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-25 10:39

Er zit idd wel luzerne in. Wel weinig.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-25 12:16

Ik heb voor de mijne nu Pure Victorious secret balancer gekocht. Naar aanleiding van een voeradvies en tekorten, gister even handje geprobeerd en hij eet het gelukkig! _/-\o_

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-25 12:34

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-25 13:46

xLiez schreef:
Ik heb voor de mijne nu Pure Victorious secret balancer gekocht. Naar aanleiding van een voeradvies en tekorten, gister even handje geprobeerd en hij eet het gelukkig! _/-\o_

Ja die is altijd spannend. Prachtig voer qua vitamines, mineralen en sporenelementen. Mooie gehaltes. Maar de smaak is bijzonder. Hier aten ze het helaas niet. Gelukkig heb ik een goed alternatief gevonden.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-25 15:35

Als ik iemand nog blij kan maken met een 14kg zak Vitalbix Daily Complete Timothy dan mag die gene mij een PB doen. B-) Evt. op te halen in regio Hoogezand.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-25 16:21

Daihyo schreef:
xLiez schreef:

Ja die is altijd spannend. Prachtig voer qua vitamines, mineralen en sporenelementen. Mooie gehaltes. Maar de smaak is bijzonder. Hier aten ze het helaas niet. Gelukkig heb ik een goed alternatief gevonden.

Ja dat had ik ook gelezen inderdaad. Hij kan best sceptisch zijn met eten maar gelukkig lust hij het! Nu hopen dat hij het blijft eten :')