Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarliesR schreef:Prairy schreef:Leuk dat je ook besteld hebt!
Als je een aantal wil laten uitgroeien tot een boom, hang er dan iets aan de stam. Dan weet je later nog wat het is. Van een aantal herken ik wel wat het is, maar van het meeste wat ik vorig jaar geplant heb weet ik het niet meer.
Maar jij hebt dus al een dag waarop je ze kunt halen? Ik heb helaas niks gehoord... Gisteren nog een mail gestuurd of er al iets bekend was voor de planning.
Dat is wel een goede tip! Gebruik jij daar bepaalde watervaste labels voor oid?
Ik heb vandaag even mailcontact met ze gehad, en waarschijnlijk wordt ik een verdeelpunt hierHij gokte op eind november voor deze regio.
Diana_Mabel schreef:Voor wat betreft het markeren van de planten met de soortnaam is het niet een idee om dat te digitaliseren? Kun je niet een QR code aanmaken en die dan printen en insealen en aan de plant bevestigen met een touwtje?
neile schreef:Hier ga ik ook volgen, ik ben er ook al een paar jaar mee bezig maar nieuwe ideetjes zijn altijd welkom. Mijn bestelling van laatst bij Natuurpunt België is de mist in gegaan door Corona, alle bestellingen zijn opgeschort. Baal wel, maar gelukkig had ik net via Paard en Plant een grote bestelling gedaan. Ik maak er een werkje van om ieder jaar wel weer iets bij te zetten.