Citaat:Verder zet ik de slobber ook altijd voor ik ga lessen klaar, dus 2 uur weken is geen probleem als ik iets anders moet inweken.
Precies zo doe ik het ook.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

omdat ze heel weinig krachtvoer krijgen wil ik die behoeftes afdekken. Marcella schreef:De roze emmer is ook ideaal voor het weken van de grasbrok en het blijft lekker lang warm in de emmer iets wat ook wel fijn is.
Maar ik ga de speedibeet niet meer voeren.
Doe er lucerne en een basisbrok doorheen. Het is een lastige eter maar zo gaat het al een hele tijd goed. Hij heeft geen diarree meer gehad, ook niet vorige week toen ze een nieuw stuk weide kregen met vers gras! Nu hopen dat die hangbuik verdwijnt en hij bovenop wat voller gaat worden..
Keet schreef:Heb twee emmers besteld. Vind het wel handig voor in de auto. Kan ik op mijn werk er heet water bij doen en kan het op de terugreis netjes weken en dan is het ook wel weer afgekoeld als ik op stal aankom
Heerlijk voor in de auto, want er komt geen geur vanaf en als ik eens vol in de ankers moet dan zit niet mijn hele auto onder de smurrie.
dus denk dat hij het wel lust