Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:En je moet dan maar net dezelfde voerschep hebben met hetzelfde voer. Zelfs dan kan je er nog flink naast zitten als je paar cm lager of hoger zit.
Miiej schreef:Mag ik hier om advies vragen? Ik zoek een aanvulling voor naast het hooi voor een 2,5 jarige lusitano merrie. Op stal voeren ze basis sportbrok maar dit vind ik voor te veel van het goede.
Ze komt over een week ongeveer aan in Nederland. Houdt nogal erg van eten en is niet aan de dunne kant. Ze zal de komende maanden nog niet echt aan het werk gaan maar vooral wennen en aan elkaar wennen en ergens een keer een start met grondwerk/longeren. Ik zoek iets wat laag is in suiker en zetmeel en na wat ik heb gelezen liever ook lucerne vrij.
Ik zie door het bomen het bos niet meer qua voeding.
Moet ik voor een balancer gaan of muesli of zit er eigenlijk geen verschil in beide?
eveline_B schreef:Is er al iemand die vitamine korrel van Masters al eens heeft bekeken of er ervaring mee heeft?
Ik voer al lange tijd equilin, maar ik sta open voor goedkopere opties.
eveline_B schreef:Is er al iemand die vitamine korrel van Masters al eens heeft bekeken of er ervaring mee heeft?
Ik voer al lange tijd equilin, maar ik sta open voor goedkopere opties.
Hieperdi schreef:Marigo schreef:Ik heb nu goede ervaring met Reformin Plus balancer van Hoveler. Hoef er maar 75 gram van te geven. Een zak van 10 kilo kost 35 euro en daar doe ik 4,5 maand mee.
Hoveler is er helaas mee gestopt