Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
welmoed__ schreef:Op dit moment met het frisse weer, helpt de magnesium helaas niet. Hij is gigantisch kijkerig.
Heb zondag wedstrijd. Heeft iemand een tip om hem wat meer ontspannen te krijgen? Dmv iets legaals om te geven?
), maar scherpe kantjes zijn eraf en hij is eigenlijk onverwacht heel gelaten met de nieuwe situatie, al spelen hier natuurlijk heel veel andere dingen mee, zo zijn de leefomstandigheden van hem ook aanzienlijk verbeterd (ook zo'n 12 uur weidegang in de winter in kleine stabiele kudde, ruime paddock aan zijn ruime box, onbeperkt ruwvoer etc.).
Leuke bijzaak mocht hij er soepeler van worden, maar ik voer het in eerste instantie tegen jeuk.MelissaV schreef:We hebben een bloedtest gedaan, was niks aan te zien buiten bloedworm maar dat is reeds behandeld.
Wat is de werking van selenium?
hotchocolat schreef:Mijn pot magnesium was op dus een weekje zonder.
De beide dames zijn weer behoorlijk explosief. Rondje wandelen gaat nog, rijden kan ik vergeten. De volgende pot maar weer gaan aanbreken.