Mocht een boerenbond/welkoop het niet hebben liggen, vraag dan of ze het voor je kunnen bestellen (dit kan sowieso bij alle boerenbond vestiging. Van de Welkoop vestingen weet ik het niet zeker omdat deze voor zich zelf staan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annemeik schreef:Ik had ook vandaag gebeld met de welkoop in barneveld. Daar wisten ze ook nog niet precies wanneer het binnen zou komen. Binnenkort zei ze.
Was je daar ook geweest Scooby09?
Jannepauli schreef:Er is al iemand geweest die vond dat haar paard bij buitenritten wat drukker vond en daarom gestopt is met C4L. Of dat terecht is? Ik vraag me het af - je zou namelijk ook kunnen constateren dat een paard zich met dit nieuwe voer eindelijk zo lekker voelt omdat hij/zij hiermee de juiste voeding krijgt en het lichaam niet meer belast wordt door stoffen die ze niet goed kunnen verwerken. En zich daardoor vrolijker/drukker/ levendiger toont.
Net zoals iemand die een idieet op patat en hamburgers heeft geleefd, zich beter gaat voelen als die gezond gaat eten!
Jannepauli schreef:Er is al iemand geweest die vond dat haar paard bij buitenritten wat drukker vond en daarom gestopt is met C4L. Of dat terecht is? Ik vraag me het af - je zou namelijk ook kunnen constateren dat een paard zich met dit nieuwe voer eindelijk zo lekker voelt omdat hij/zij hiermee de juiste voeding krijgt en het lichaam niet meer belast wordt door stoffen die ze niet goed kunnen verwerken. En zich daardoor vrolijker/drukker/ levendiger toont.
Net zoals iemand die een idieet op patat en hamburgers heeft geleefd, zich beter gaat voelen als die gezond gaat eten!
Tinkels schreef:Jannepauli schreef:Er is al iemand geweest die vond dat haar paard bij buitenritten wat drukker vond en daarom gestopt is met C4L. Of dat terecht is? Ik vraag me het af - je zou namelijk ook kunnen constateren dat een paard zich met dit nieuwe voer eindelijk zo lekker voelt omdat hij/zij hiermee de juiste voeding krijgt en het lichaam niet meer belast wordt door stoffen die ze niet goed kunnen verwerken. En zich daardoor vrolijker/drukker/ levendiger toont.
Dat is waar.. maar of dat effect al duidelijk is na 4 dagen.. lijkt me sterk!
Ziviaantje schreef:Worden jullie paarden ook zo druk van Care4life? Ik geef het pas 4 dagen, en maar 250 gram (gemengd met oude voer, om langzaam te wennen), ze is 350 kilo... Maar het viel me op dat ze ineens gevoeliger voor prikkels van buitenaf (geluid, voorbij lopende mensen), beetje chaotisch en flink druk.... Ik neem aan dat dat niet de bedoeling is van het voerJammer, want ze vindt het zo lekker dat ze bijna de emmer uit mijn hand rukt
Sonja_vR schreef:Ziviaantje schreef:Worden jullie paarden ook zo druk van Care4life? Ik geef het pas 4 dagen, en maar 250 gram (gemengd met oude voer, om langzaam te wennen), ze is 350 kilo... Maar het viel me op dat ze ineens gevoeliger voor prikkels van buitenaf (geluid, voorbij lopende mensen), beetje chaotisch en flink druk.... Ik neem aan dat dat niet de bedoeling is van het voerJammer, want ze vindt het zo lekker dat ze bijna de emmer uit mijn hand rukt
als je na ene paar dagen veel verandering ziet is dit ook nog wel eens een tijdelijke verandering, zou heel goed kunnen dat als je het iets langer voert dat het weer wat normaliseert