MarjanB schreef:Ik heb ook een veiligheidshalster heb die bij Paardeerlijk besteld
Die met klittenband van waldhausen wou ik daar bestellen, is dat degene die je hebt?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Riverdale schreef:MarjanB schreef:Ik heb ook een veiligheidshalster heb die bij Paardeerlijk besteld
Die met klittenband van waldhausen wou ik daar bestellen, is dat degene die je hebt?
Veulen84 schreef:Ik heb vanavond zitten zelf zitten knutselen. Heb 2 netten gekocht bij barefoot. Kosten waren rond de 26 euro voor de stukken die ik had. Heb er een paar euro paracord bij gekocht. Totaal nu 30 euro per net en een uurtje werk. Morgen even testen of het werkt. Heb er ook een flap over gemaakt. De maat die ik heb zou me bij zeldenrust 92 euro hebben gekost. (En dat maal 2)
Die van zeldenrust hebben best een paar op stal. Ik ben er vrij van overtuigd dat ze die stuk krijgt. En ze zijn echt idioot duur. Het is dat ik echt 2 x2 mazen wil. Voor de gewone 3 x 3 mazen zijn die beige van paardeerlijk super. Die krijgen ze echt niet zo stuk.
Spenk: Mijn ene paard draait ze zelf al om. Als ze vind dat het te lastig eten is keert ze hem en gaat via de achterkant verder eten. Ik zou hem om dat te voorkomen aan de onderkant vast moeten zetten. Maar die mogelijkheid heb ik niet.
MarliesV schreef:Connemara, ondervind jij geen problemen met die netten omdat die geknoopt zijn?
Mij is altijd ongeknoopt aangeraden, maar weet niet goed waarom.
jolu schreef:Bij mij gaan alle netten weg
Tandarts is deze week geweest en toch slijtage aan de tanden
Dan maar op een dag kleinere porties voeren
ConnemaraP schreef:MarliesV schreef:Connemara, ondervind jij geen problemen met die netten omdat die geknoopt zijn?
Mij is altijd ongeknoopt aangeraden, maar weet niet goed waarom.
Nee hoor, geen problemen mee. Tandarts is pas nog geweest en beide pony’s hebben goede tanden. Tenminste ik neem aan dat je dat bedoeld met problemen