Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
troi schreef:Een paar pagina's doorgenomen maar helaas niet gevonden.
Wat zouden jullie adviseren voor de meest smakelijke balancer die makkelijk uit de hand gegeven kan worden (dus graag brokjes zonder extra los ruwvoer/ vezels). Idealiter zelfs zo lekker dat het ook gelijk telt als beloning. Bij voorkeur goed geconcentreerd zodat ik weinig hoef te geven.
Hij krijgt onbeperkt ruwvoer (gras en hooi afhankelijk van het seizoen). Pavo vital at hij jaren maar is nu ineens vies. Luzerne is ook vies en pulp ook (al zal dat laatste er vast niet inzitten)
Bonuspunten als er proefzakjes beschikbaar zijn. Budget minder van belang. Bij voorkeur te krijgen via fysieke winkels ivm de verzendkosten van webwinkels als je steeds 1 zakje laat bezorgen.
Bij voorbaat dank!
troi schreef:Een paar pagina's doorgenomen maar helaas niet gevonden.
Wat zouden jullie adviseren voor de meest smakelijke balancer die makkelijk uit de hand gegeven kan worden (dus graag brokjes zonder extra los ruwvoer/ vezels). Idealiter zelfs zo lekker dat het ook gelijk telt als beloning. Bij voorkeur goed geconcentreerd zodat ik weinig hoef te geven.
Hij krijgt onbeperkt ruwvoer (gras en hooi afhankelijk van het seizoen). Pavo vital at hij jaren maar is nu ineens vies. Luzerne is ook vies en pulp ook (al zal dat laatste er vast niet inzitten)
Bonuspunten als er proefzakjes beschikbaar zijn. Budget minder van belang. Bij voorkeur te krijgen via fysieke winkels ivm de verzendkosten van webwinkels als je steeds 1 zakje laat bezorgen.
Bij voorbaat dank!
DuoPenotti schreef:Wilde vital zeggen, maar die wil hij dus niet meer.
Marstall force geef je ongeveer hetzelfde van, maar ik heb het idee dat ze dat nog minder lusten
Ik wil binnenkort de Masters Vit-Crix eens uit proberen.
Dus kan daar verder nog niks over zeggen betreft smakelijkheid
DuoPenotti schreef:Maar wat is er anders in 3/4 schep subli dieetmix klaar zetten of pakken of potje pavo vital? (of welk merk dan ook? )
Is toch dezelfde handeling?![]()
Ja voor januari nog maar voer halen.
Scheelt dan ook maar voor even, maar toch.