Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fargo schreef:polleman schreef:Heb een proef Emmer gehaald,
Mijn paarden lusten het niet zelf mijn kliko die alles eet lust het niet,
Heb het aan 6 paarden gegeveb allemaal trekken ze de lip er voor op of proberen het en dan gaat ze flemen ben blij dat ik geen grote zak gekocht heb
De mijne lusten het de eerste dag ook niet eigenlijk. Ik had het in een open emmer en met te veel water gemaakt.
Tot ik het in een afgesloten emmer maakte met
echt heet water, half uurtje laten staan en geven evt nog met klein beetje mueslie er over heen en daarna was het klaar.. Nu eten ze het gewoon op en bedelen ze er om.
polleman schreef:fargo">>>>
[quote="polleman schreef:Heb een proef Emmer gehaald,
Mijn paarden lusten het niet zelf mijn kliko die alles eet lust het niet,
Heb het aan 6 paarden gegeveb allemaal trekken ze de lip er voor op of proberen het en dan gaat ze flemen ben blij dat ik geen grote zak gekocht heb
De mijne lusten het de eerste dag ook niet eigenlijk. Ik had het in een open emmer en met te veel water gemaakt.
Tot ik het in een afgesloten emmer maakte met
echt heet water, half uurtje laten staan en geven evt nog met klein beetje mueslie er over heen en daarna was het klaar.. Nu eten ze het gewoon op en bedelen ze er om.[/quote>>>
Ik ga het dan morgen gewoon nog keer proberen heb toch nog 3 kleine zakjes liggen
turtlelito schreef:@SecretLIN: waarom geef jij het door de Seniores Priores heen (ik vraag het omdat je dan toch nog iets voert wat langer moet weken). Ik zit nl nog te twijfelen of ik overstap (van SP op Speedibeet).....