Mijn pony krijgt dit voer nu sinds een paar weken, alleen op de dagen dat ik er ben (meestal 5 dagen), 2 handjes na het "werken". Ze doet er zo lang over om het weg te krijgen!
Ze lijkt geen moeite te hebben met eten en haar gebit is kort geleden nog nagekeken, het lijkt meer alsof ze met lange tanden eet, en het eigenlijk dus gewoon helemaal niet lekker vind

Meer paarden hier last van? komt dit door het voer of moet ik het bij mijn pony gaan zoeken?
Was toevallig erg vroeg op stal, net na half 9. Rond 8:45 werd haar groep buiten gezet. Mevrouw wilde de box niet uit en keerde haar kont naar me toe. Nu weet ik dat ze om half 9 brok krijgen en rond 9 uur kuil. Dan staat zij dus al op de paddock. Een blik in haar voerbak leerde mij dat zij slechts enkele hapjes biks gegeten had. Ze had dus een lege maag... en was sjaggie (ochtendhumeur
) wat ik wel logisch vond. Haar hooinet was superleeg (koude nacht) en dan zeker op een lege maag de paddock in
Zou ik ook sjaggie van worden. Dus heb haar laten staan en kuil gegeven
Ze ging direct eten... een klein half uurtje later was ze een stuk vrolijker en wilde ze prima naar buiten toe.