Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Muze schreef:Ik blijf de victorious secret ook een van de meest uitgebreide balancers vinden.
Voer m nu ook, moet er wel voer bijgeven ivm warmbloed die ook met z’n gebit klungelt momenteel en op gewicht moet blijven.
Zit ook wel naar een voer te kijken wat goed is in vitaminen en mineralen en ook gelijk energie levert
Muze schreef:Ik blijf de victorious secret ook een van de meest uitgebreide balancers vinden.
Voer m nu ook, moet er wel voer bijgeven ivm warmbloed die ook met z’n gebit klungelt momenteel en op gewicht moet blijven.
Zit ook wel naar een voer te kijken wat goed is in vitaminen en mineralen en ook gelijk energie levert

Mijne hoeft niet laag in suikers of zetmeel, die kan alles juist hebben dus gaat het vooral over wat ze graag eet. Alleen aan de andere kant zijn veel van de makkelijk verkrijgbare slobbers en duurder en kan je minder van geven doordat ze gewoon meer aanzetten of meer energie in zit wat niet altijd handig is. Deze kan ze gewoon krijgen, zelfs tijdens een vakantie.
 Dat is wel een verschil tussen normale slobber en zo'n ruwvoervariant. Ik wist wel dat het zo was, alleen had ik me echt vergist in wat een mooie portie zou zijn haha                                                         
 Wel jammer, want vond die idd ook fijn. Daarom die andere geprobeerd maar die is nog vrij nieuw geloof ik.                                                         
 Ik heb als droog ruwvoer aanvulling de digest. Dan is deze slobber echt heel fijn goedkoper voor sommige dagen ook vergeleken met andere slobbers die ik gevoerd heb 
 Ooit zak luzerne gewonnen die qua prijs om te kopen ook echt heel fijn was. Ze at het met zoveel tegenzin dat ik de helft weggegeven heb. Waar het verschil in zit weet ik bij haar echt niet 
                                                         MyWishMax schreef:Gewoon de grasmix of grasbrok van hertog kan dan ook?