Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Ah top. Voor een volgende keer interessant. Ik heb nu net de Marstall Wiesenfasern besteld. Ben een beetje aan het zoeken naar een lekkere ruwvoermix. Ik heb nu de Vitalstyle soft & fibre. Ook fijn spul. Maar ik zoek een beetje naar wat ik bij 1 leverancier kan halen. Want nu haal of bestel ik bij verschillende adressen
ellepel schreef:Hee belker bedankt voor de foto’s!
Ik had het ook zien staan bij voervoorpaarden,maar mijn oude merrie heeft echt zo’n slecht gebit dat ze harde stengels niet kan kauwen .
Ik vind het echt jammer dat ze die haverstro er in doen, en ik vroeg het me dus af en hoeverre je het zou zien en nu met jouw foto’s zie ik er echt teveel van en valt het voor mijn merrie echt af.
Daihyo,de wiesenfasern is echt heel fijn. heel mooi om ergens mee door te mengen.
Ruikt ook heel erg lekker!
De hartog senior is ook misschien geschikt?
ellepel schreef:Uudje,ik ga af op de foto’s die belker voor mij heeft gemaakt en ik zie best veel dikke stengels er in zitten?
Ik weet dat die van mij het dan laat liggen.
We gaan trouwens off topic zo omdat dit niet over vitamines gaat,sorry
ellepel schreef:Ik geef zelf niet meer van die mixen hoor,die van mij kan het niet weg krijgen door haar gebit.
Heb het nog wel door de slobber gedaan,maar ze eet het niet.
Supplementen gaan hier door geweekte grasbrok de fibernuggets of de wiesencobs.
NadiaM schreef:Oke top om te horen!
Ik heb eigenlijk altijd Vitalbix gevoerd naar tevredenheid.
Maar mijn 19 jarige merrie is vorig jaar hoefbevangen geraakt en sindsdien aan kwakkelen.
Niet goed in vacht, mokplekjes, jeuken..
En verbeterd niet echt, dus wil toch eens ander voer gaan proberen.
uudje schreef:ellepel schreef:Uudje,ik ga af op de foto’s die belker voor mij heeft gemaakt en ik zie best veel dikke stengels er in zitten?
Ik weet dat die van mij het dan laat liggen.
We gaan trouwens off topic zo omdat dit niet over vitamines gaat,sorry
Nou ja off topic. Het is toch een product dat je met een balancer mengt? Maar ik vind dat de foto wel vertekend. Je zou eens aan voer voor paarden kunnen vragen of ze nog proefzakjes hebben. Dan zou je dat eens kunnen proberen. Persoonlijk vind ik het zachter dan de senior van hartog, want die heeft toch nog wat scherpe stukjes door de luzerne. Maar jou keuze natuurlijk.