Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SUSANNEx schreef:Heeft iemand ervaring met een paard dat jeuk krijgt van esparcette?
Mijn hafje is nu 2 weken zijn hele hoofd aan het kapot schuren en kan moeilijk achterhalen waar het van komt. Enige wisseling die hij heeft gemaakt is van balancer met luzerne naar balancet met esparcette. Maar wist niet dat ze op esparcette juist konden gaan jeuken?
Ga er uiteraard weer mee stoppen om te kijken of dat het is, maar ben benieuwd of mensen het herkennen. Het gaat om de Metazoa esparcette.
Stal_Fiore schreef:Heeft iemand hier ervaring met de balancers van Florian?
NadiaM schreef:Ben benieuwd naar julie ervaringen met Agrobs Naturmineral.
Voer eigenlijk al jaren Vitalbix naar tevredenheid, alleen is 1 van mijn paarden vorige jaar hoefbevangen geraakt en sinds die tijd zit ze niet goed in haar vel.
Niet mooi in vacht, steeds kleine mokplekjes..
Ik heb diverse dingen laten checken en bleek flink vitaminen en mineralen tekort.
Nu kreeg ik als advies om over te gaan op Equilin, dus daar ga ik nog even goed naar kijken, maar vind dit wel heel prijzig.
Anders kreeg ik het advies van Agrobs Naturmineral, omdat dit goed aanvult op Vitalbix.
Maar als ik nu lees lijkt me de Agrobs toch gewoon een volledige balancer?
Of moet ik het zien als een aanvulling?
Benieuwd hoe jullie het voeren!
Belker schreef:Met dank aan Dayhio hier nu de agrobs senior naturmineral aangevuld met Honey chops. Wat is dat laatste een fijn spul.