Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fijn dat je de analyse dus terug hebt
dan kun je er tenminste rekening mee houden en je krachtvoer eventueel op aanpassen e.d. 

) dan is er nog een hekwerk. In de winter knip ik de buitenkant van oorharen er af. Via daar voelt hij ook gerust of er stroom op staat zonder echt een schok te krijgen. Hij wist ook dat hij met masker zijn snoet tegen het draad kon drukken en er in 1 keer doorheen kon schieten. Toen hadden we een ijzerdraad vast gemaakt aan het masker die de huid ook vast maakte. Toen durfde hij niet meer na 1 tik.
) en weer fit ben voor km maken, kan ik hopelijk verder gaan met het laten afvallen.
MarliesV schreef:Ik begreep van de DA dat bemest beter is dan onbemest ivm stress en suikers in het gras.
Heb je de mogelijkheid om ze er af te houden tot het weer flink is doorgeschoten?

MissyNr1 schreef:Bij mijn Quarter merrie is het gaatje 3 cm. Helaas is ze er super handig mee en zie dus weinig resultaat na ongeveer 3 weken. Kreeg vandaag nog tijdens een buitenrit van een langsfietsende meneer de vraag of ze "zwanger" was...