Daihyo schreef:En is het hooi of voordroog?
Hooi
(Sorry lekker handig van mij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ymediem schreef:Zijn er mensen met tips om de buikspieren te trainen? Alleen dan vanaf de grond waarbij de achterbenen zo min mogelijk belast worden.
Lenexa schreef:Ymediem schreef:Zijn er mensen met tips om de buikspieren te trainen? Alleen dan vanaf de grond waarbij de achterbenen zo min mogelijk belast worden.
Ik kreeg van de osteopaat carrotstretch oefeningen die voor de buikspieren waren.
Zoiets:
https://www.ingriddeboelpaep.be/nl/welk ... -je-paard-
Lenexa schreef:Voor degene met de thinline, op welke afmeting hebben jullie het gat?
Ik heb er ook 1 besteld, de mijne heeft normaal een easygrazer waar ik tevreden over ben maar ze staat nu met een blessure en aan de buik te zien komt er nog genoeg voer binnen. Normaal niet erg omdat ze best wat mag eten om te verbranden tijdens het werk. Maar nu werkt ze niet.
Ik heb nu een thinline met 3 cm besteld. De easygrazer is 5 cm en heeft ze 24/7 om. Ik denk dat 3 cm wel erg klein is, dus dan wellicht 3,5? Of eerst ff 3 cm aankijken, ik merk snel genoeg of ze echt honger heeft. Ze moet afvallen maar niet verhongeren natuurlijk.
Lenexa schreef:Voor degene met de thinline, op welke afmeting hebben jullie het gat?
Ik heb er ook 1 besteld, de mijne heeft normaal een easygrazer waar ik tevreden over ben maar ze staat nu met een blessure en aan de buik te zien komt er nog genoeg voer binnen. Normaal niet erg omdat ze best wat mag eten om te verbranden tijdens het werk. Maar nu werkt ze niet.
Ik heb nu een thinline met 3 cm besteld. De easygrazer is 5 cm en heeft ze 24/7 om. Ik denk dat 3 cm wel erg klein is, dus dan wellicht 3,5? Of eerst ff 3 cm aankijken, ik merk snel genoeg of ze echt honger heeft. Ze moet afvallen maar niet verhongeren natuurlijk.
MissyNr1 schreef:Bij mijn Quarter merrie is het gaatje 3 cm. Helaas is ze er super handig mee en zie dus weinig resultaat na ongeveer 3 weken. Kreeg vandaag nog tijdens een buitenrit van een langsfietsende meneer de vraag of ze "zwanger" was...
MissyNr1 schreef:Bij mijn Quarter merrie is het gaatje 3 cm. Helaas is ze er super handig mee en zie dus weinig resultaat na ongeveer 3 weken. Kreeg vandaag nog tijdens een buitenrit van een langsfietsende meneer de vraag of ze "zwanger" was...
Poekkie schreef:Kunnen ze lang gras eten met hun masker? De ruin hier kan het wel, maar hangt wat van paard tot paard af. Indien niet, zou ik maaien. Wel zien dat je het gras kan afvoeren (hooi? Al is het slecht weer ervoor nu).
Overigens heb ik niet echt het gevoel dat ze op de wei zo merkbaar veel meer lopen hoor