Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hieperdi schreef:Ik ben hier over gegaan op de silhoutte van cavalor maar ook dit laat mijn paard helaas staan. Wij komen van de gastro+ af , wat wel goed gegeten werd maar hoog in suiker/zetmeel is en voor mijn paard ook te hoog in omega6.
Mijn paard is zeer gevoelig voor stress en heeft daardoor snel last van zijn spijsvertering.
Weet iemand een voer wat goed gegeten wordt door kieskeurige eters en fijn is voor de maag en darmen? Ik ben een beetje ten einde raadt met hem
Muze schreef:En “ we” vergeten vaak voor het gemak de beweging.
Hoeveel paarden staan er niet puur als versiering in hun weide of paddock… en dan zijn dat vaak ook juist nog de sobere of gevoelige rassen. Precies de dieren die sober horen te leven maar vaak in ons land ongewild echt teveel calorieën en suikers binnenkrijgen én die niet verbranden..
Easy keepers… die niet zo easy zijn..
Blijft ontzettend lastig
Hieperdi schreef:chery schreef:Equilin balancer aangevuld met de equilin comfort? En dan een ruwvoermix erbij? De hartog digest bijvoorbeeld, vinden ze hier heerlijk!
Hartog ruwvoer mixen wordt helaas ook niet gegetenEn de equilin denk ik ook niet. Ik zit nu ook weer met 19 kilo zak.
Wat eet hij niet
Equifyt greenbalance
Equifyt greenpower
Vitalbix balancer
Vitalstyle slueslimix/oerbalans
Pavo care4life
Luzerne
Metazoa (musclefit)
Pavo vital
Cavalor silhouette
Wat eet hij wel
Pavo natures best (hoog zetmeel)
Havens gastro (Hoog suiker&zetmeel+omega6)
Vitalbix nutrimash slobber
Pavo slobber de oranje zak
Hieperdi schreef:chery schreef:Equilin balancer aangevuld met de equilin comfort? En dan een ruwvoermix erbij? De hartog digest bijvoorbeeld, vinden ze hier heerlijk!
Hartog ruwvoer mixen wordt helaas ook niet gegetenEn de equilin denk ik ook niet. Ik zit nu ook weer met 19 kilo zak.
Wat eet hij niet
Equifyt greenbalance
Equifyt greenpower
Vitalbix balancer
Vitalstyle slueslimix/oerbalans
Pavo care4life
Luzerne
Metazoa (musclefit)
Pavo vital
Cavalor silhouette
Wat eet hij wel
Pavo natures best (hoog zetmeel)
Havens gastro (Hoog suiker&zetmeel+omega6)
Vitalbix nutrimash slobber
Pavo slobber de oranje zak
darkadia schreef:Slmt9 schreef:De Victorious secret is misschien een optie? Die wordt ook door Astrid verkocht. Is zonder luzerne.
Naar wat ik begrijp gaat die er ook uit en komt er een eigen ontwikkelde balancer. Ik ben benieuwd want ben ook erg tevreden over VS
Saar4 schreef:Ik voer al geruime tijd naar volle tevredenheid de Pure feed balancer maar de Nederlandse verdeler stopt met dit voer. Wat is een goede vervanger (zonder luzerne) die ook goed gegeten wordt door kieskeurige paarden?
Is voor een jong paard met zomereczeem dat snel neigt naar overgevoeligheid en overgewicht in het algemeen.
Daihyo schreef:Nouvel: heb je die van Vitalstyle al geprobeerd? De soft & fiber?
En de Leichtgenuss of Grünhafer van Agrobs?
Dat eet hier de grootste zeikerd met smaak.