Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Heeft iemand ervaring met pure paardenvoeding?
Wilde daar mijn bestelling doen omdat ik op aanraden (iemand heeft zitten rekenen voor mij) nog iets extra van hun zou geven, dus dan meteen ook daar de vitalbix mee. Maar ik krijg niks bij verzendmethoden .. kunnen zij wel naar België versturen? Weet iemand dat? Heb uiteraard een bericht gedaan maar ben alvast nieuwsgierig. Had nu even tijd om te bestellen...
Stamper schreef:[***] schreef:Heeft iemand ervaring met pure paardenvoeding?
Wilde daar mijn bestelling doen omdat ik op aanraden (iemand heeft zitten rekenen voor mij) nog iets extra van hun zou geven, dus dan meteen ook daar de vitalbix mee. Maar ik krijg niks bij verzendmethoden .. kunnen zij wel naar België versturen? Weet iemand dat? Heb uiteraard een bericht gedaan maar ben alvast nieuwsgierig. Had nu even tijd om te bestellen...
Paard hier eet dat niet.
[***] schreef:Heeft iemand ervaring met pure paardenvoeding?
Het gaat om het product Your Horse Trace dat ze verkopen bij Pure Paardenvoeding, niet om Pure Feed.