Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lizzyy schreef:Even een stille meelezer's vraag;
wanneer begint de volgende 'periode?'
blacknorton schreef:nog niks gezienwel interessant maar wel duur voor online cursus met weinig info wat er verteld word....
eilleen333 schreef:Ik heb me voor deze ronde ook opgegeven. Vorige keer was ik te druk met mijn studie (diergeneeskunde). Erg leuk dat dit uitgaat van de faculteit van Edinburgh, daar ben ik twee jaar geleden met een groep studenten geweest voor een bezoek (buitenland excursie en een van de activiteiten was een bezoek aan deze faculteit).
Op 31 januari heb ik nog een tentamen, en dan ben ik vrij tot begin maart. Dus ik kan dan precies deze cursus doen. Wel leuk, het vak digestie is al weer even geleden, dus het kan nooit kwaad om het allemaal weer even op te frissen.
Ik ben erg benieuwd!
LindyH schreef:eilleen333 schreef:Ik heb me voor deze ronde ook opgegeven. Vorige keer was ik te druk met mijn studie (diergeneeskunde). Erg leuk dat dit uitgaat van de faculteit van Edinburgh, daar ben ik twee jaar geleden met een groep studenten geweest voor een bezoek (buitenland excursie en een van de activiteiten was een bezoek aan deze faculteit).
Op 31 januari heb ik nog een tentamen, en dan ben ik vrij tot begin maart. Dus ik kan dan precies deze cursus doen. Wel leuk, het vak digestie is al weer even geleden, dus het kan nooit kwaad om het allemaal weer even op te frissen.
Ik ben erg benieuwd!
Ik denk niet dat deze cursus zo ver gaat als het vak digestie bij Diergeneeskunde. Het is meer HBO-niveau vind ik. Uitstekend voor de particulier die er eens wat verder in wil duiken, maar voor echte professionals blijft het allemaal vrij oppervlakkig.