Online cursus "Equine Nutrition" Universiteit Edinburgh!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:57

Lindy: bij een fourage handel of bij de welkoop (maar die moeten het bestellen). Ik heb het van Sikma http://www.sikmaveevoeders.nl/. Ook Dodson & Horrell heeft het, de kwikbeet, die weekt sneller, bevat nog minder suiker, maar is wel veel duurder.

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:52

Lizzyy schreef:
Even een stille meelezer's vraag;
wanneer begint de volgende 'periode?'

volgens mij pas volgend jaar, het staat al globaal in geroosterd tussen de cursussen!

heb me certificaat ook. was weer een mooie gelegenheid om weer wat stof op te halen en me hersens een beetje aan het werk te zetten. zou het leuk vinden als er vervolg komt, wat dieper op dingen in gaat. ben benieuwd of dat komt

kyrkelover

Re: Online cursus "Equine Nutrition" Universiteit Edinburgh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:56

Ik heb mijn certificaat nog niet binnen maar toch echt wel alles gemaakt..

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:58

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 21-11-22 22:27, in het totaal 2 keer bewerkt

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:58

Website, onder je naam course records selecteren (drop down menu) en dan heb ik een pagina waar ik die kan downloaden.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:04

ja ik ook zie het nu.
Echt heel jammer dat de score er niet op staat.
Denk ook niet dat er veel waarde zit aan het certificaat maar hé ik heb hem wel.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 00:03

Op een certificaat/diploma staat toch nooit een cijfer? Cijfers worden meestal apart op een 'cijferlijst' geleverd (bij een diploma) maar ik heb bij een certificaat nog nooit een cijferlijst gekregen.

Ik heb jammer genoeg problemen met het opslaan van mijn certificaat. Gelukkig lukt het uitprinten wel. Met 99% kan ik niet ontevreden zijn. :D

Nermal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:16

Ben juist te laat ofzo??? |o Zie dit nu pas... ben sinds een paar dagen op zoek naar paarden cursussen om me wat bij te scholen in mn vrije tijd.

Heb me ingeschreven, nu hopen dat het geen volledig jaar duurt vooraleer de cursus weer van start gaat |( !

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 20:36

Hebben jullie de mail met info over de vervolgcursus al gezien? Helaas nogal prijzig voor een online cursus van 10 weken.. :$

We are currently offering a full 10 week Equine Digestion and Nutrition Continuing Professional Development (CPD) course starting this week at a cost of £499.00.

This course is more in depth than the free one that was offered in the Spring of 2013.

It is run by the same person, Dr Jo-Anne Murray, with guest lecturers who are experts in their field.

There are no entry requirements and you would have access to all the on-line materials which include, presentations, notes, videos, live tutorials and discussion boards with one-to-one tutor input.

If you would be interested in joining this course please email: Equine.Science@ed.ac.uk

Places are limited and will be on a first come first served basis.

We hope to offer some of our other courses in this format in 2014; for example, Equine Behaviour and Welfare; Equine Reproduction, Equitation Science, and Equine Exercise Physiology.

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 20:57

nog niks gezien :( wel interessant maar wel duur voor online cursus met weinig info wat er verteld word....

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 15:40

Hier ook nog niets ontvangen. :(

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 17:14

blacknorton schreef:
nog niks gezien :( wel interessant maar wel duur voor online cursus met weinig info wat er verteld word....

Voor die prijs heb ik de behoefte ook niet om hem te volgen, maar er zal wel zeker meer in worden verteld dan in de gratis online cursus. Ik ben benieuwd of die andere cursussen die genoemd wordne ook gratis gegeven gaan worden... Die klinken ook wel interessant!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:00

Ik denk dat ik ergens iets anders heb aangevinkt als jullie? Want ik heb al vaker mails gehad, zoals deze: http://us1.campaign-archive2.com/?u=934 ... 463a62acb1
De kosten van deze online cursus zijn wel heel erg hoog. En dat zonder dat je er een serieuze kwalificatie voor krijgt. Ik vraag me af hoeveel deelnemers hiervoor aanmelden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:58

Ik had me de vorige ronde ingeschreven en wilde de cursus die over 11 dagen begint mee gaan doen.
Maar hij is niet meer gratis? :(

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 17:05

Die is gewoon nog gratis hoor, staat zelfs een grote knop met "learn for free"...zou je niet zomaar overheen moeten kunnen kijken...

Het verified certificate kost geld. Maar zonder dat certificate kun je hem ook gewoon volgen en krijg je gewoon een statement of accomplishment.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 17:10

Nou ik kan die knop niet vinden :')

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 17:17

Dan zou dit het snel duidelijk moeten maken.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 17:20

Euhmm misschien omdat ik al bijna een jaar geleden heb opgegeven? haha
Afbeelding

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 17:22

Dan sta je gewoon ingeschreven als je die knop niet hebt. Dat verfiied certificate hoef je helemaal niet te doen.
Het feit dagt je die knop neit hebt en dat er staat 'starts in 11 days' betekent dus dat je gewoon enrolled bent :)

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:29

Is dit de basiscursus die weer opnieuw begint? Want als die knop is toegevoegd aan die vervolgcursus doe ik ook graag weer mee.
edit: zag het al op FB, dezelfde cursus

Anous_Bjorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:19

Ik ga eens zien of ik mijn kennis bij kan spijkeren. Ik heb me opgegeven!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 02:50

Ik heb me voor deze ronde ook opgegeven. Vorige keer was ik te druk met mijn studie (diergeneeskunde). Erg leuk dat dit uitgaat van de faculteit van Edinburgh, daar ben ik twee jaar geleden met een groep studenten geweest voor een bezoek (buitenland excursie en een van de activiteiten was een bezoek aan deze faculteit).
Op 31 januari heb ik nog een tentamen, en dan ben ik vrij tot begin maart. Dus ik kan dan precies deze cursus doen. Wel leuk, het vak digestie is al weer even geleden, dus het kan nooit kwaad om het allemaal weer even op te frissen.

Ik ben erg benieuwd!

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:01

Ik ben ervoor ingeschreven sinds vorig jaar en zou het kunnen doen, maar of me dit zal lukken weet ik niet. Opleiding is altijd zo druk :/

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:16

eilleen333 schreef:
Ik heb me voor deze ronde ook opgegeven. Vorige keer was ik te druk met mijn studie (diergeneeskunde). Erg leuk dat dit uitgaat van de faculteit van Edinburgh, daar ben ik twee jaar geleden met een groep studenten geweest voor een bezoek (buitenland excursie en een van de activiteiten was een bezoek aan deze faculteit).
Op 31 januari heb ik nog een tentamen, en dan ben ik vrij tot begin maart. Dus ik kan dan precies deze cursus doen. Wel leuk, het vak digestie is al weer even geleden, dus het kan nooit kwaad om het allemaal weer even op te frissen.

Ik ben erg benieuwd!

Ik denk niet dat deze cursus zo ver gaat als het vak digestie bij Diergeneeskunde. Het is meer HBO-niveau vind ik. Uitstekend voor de particulier die er eens wat verder in wil duiken, maar voor echte professionals blijft het allemaal vrij oppervlakkig.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:11

LindyH schreef:
eilleen333 schreef:

Ik ben erg benieuwd!

Ik denk niet dat deze cursus zo ver gaat als het vak digestie bij Diergeneeskunde. Het is meer HBO-niveau vind ik. Uitstekend voor de particulier die er eens wat verder in wil duiken, maar voor echte professionals blijft het allemaal vrij oppervlakkig.

Dat denk ik ook. Maar ik heb dan toch 'niets' te doen en dan kan ik mooi checken of ik alles nog weet:)