Loes'sCorner schreef:Voor mensen in Limburg/Venlo:
Equidrome in Venlo heeft t op voorraad
Oh! Hebben zij ook Pavo

Heb ik net een zak dieetmix gekocht. Stom gedoe met die boerenbond en pavo ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maura schreef:Onderstaande vraag heb ik een tijdje geleden al gesteld, maar Pavo_GT heeft die mogelijk gemist dus ik probeer het nog een keer. Ik heb ook al op de site van Pavo zelf naar de herkomst van de soja in C4L gevraagd, maar daar kreeg ik ook geen antwoord. Dat Pavo streeft naar GMO-vrij, dat is mooi, maar ik zou graag weten of Pavo óók streeft naar RTRS-gecertificeerde soja?maura schreef:Vrijwel heel het topic meegelezen. Ik zou graag aan Pavo_GT willen vragen waar met name de soja in C4L vandaan komt? Dit met het oog op de inspanningen die worden verricht in bijvoorbeeld de melkveehouderij om van de soja af te komen waarvoor regenwoud wordt platgebrand?
Ik begrijp overigens heel goed dat er een flink spanningsveld zit tussen de wens van paardenhouders om de kosten zo laag mogelijk te houden en de verantwoordelijkheid van een voerproducent om winst te maken, maar persoonlijk ben ik best bereid om meer te betalen voor voer dat een beetje verantwoord is geproduceerd. Paarden zijn tenslotte een (luxe) hobby, geen primaire levensbehoefte.
karev schreef:Ik voer het nu 5 dagen. Lijkt er op dat ze er kriebels van krijgt. Ze was jeukvrij, maar ze begon gister en vandaag weer te schuren aan de manenkam..En na 4 dagen word het wat minder netjes op gegeten. Het is erg droog natuurlijk, en er zit best wat fijne gruis in, dat ze laat liggen.
Kijk het vwb de jeuk nog even aan.
Pavo_GT schreef:karev schreef:Ik voer het nu 5 dagen. Lijkt er op dat ze er kriebels van krijgt. Ze was jeukvrij, maar ze begon gister en vandaag weer te schuren aan de manenkam..En na 4 dagen word het wat minder netjes op gegeten. Het is erg droog natuurlijk, en er zit best wat fijne gruis in, dat ze laat liggen.
Kijk het vwb de jeuk nog even aan.
Dat kan in ieder geval niet aan het S&Z gehalte liggen...
Citaat:''De voorbije tien dagen lagen de temperaturen tussen de 16 en de 18 graden Celsius. Pas als het een paar dagen na elkaar 20 graden of warmer is, gaan de muggen weer vliegen.''
Anoniem schreef:Jotoma, gebeurt dat bij jouw paard met dieetmix niet?
Ik voer dat ook,en daar valt mijn pony ook behoorlijk op aan...