Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirim schreef:Het is de bedoeling dat je je paard de hoeveelheid geeft die hij nodig heeft. Het is misschien niet handig om standaard van een schep voer uit te gaan. Inderdaad weegt iedere muesli anders...logisch de ingredienten zijn ook anders.
maikeltje schreef:Ik ben benieuwd. Ben overgestapt van de Naturell naar de cornmuesli omdat mijn merrie nu weer flink aan het werk is en ze daarvan wat schraal werd. En het is nogal een verschil want een schep corn weegt zo'n beetje het dubbele van een schep naturell![]()
Ik hoop dat ze hiermee op gewicht blijft.
mirim schreef:maikeltje schreef:Ik ben benieuwd. Ben overgestapt van de Naturell naar de cornmuesli omdat mijn merrie nu weer flink aan het werk is en ze daarvan wat schraal werd. En het is nogal een verschil want een schep corn weegt zo'n beetje het dubbele van een schep naturell![]()
Ik hoop dat ze hiermee op gewicht blijft.
Ja, ik had het tegen jou, maar was vergeten te quoten
Ik bedoelde het niet onvriendelijk, maar het lijkt alsof je hier zegt dat jouw paard een schep voer krijgt. Eerst de Naturell en nu de Corn. Als dat zo is voer je inderdaad van de Corn meer, want een literschep Naturell weegt plm.450 gram een een schep Corn weegt plm. 540 gram. In de praktijk gebeurt het snel dat men gewoon een schep voer geeft en er vanuit gaat dat een schep een kilo weegt. Je zult verbaast staan als je weet hoeveel mensen er niet bij stilstaan dat een liter van het een of het ander geen kilo is.
Vandaar mijn opmerking.