Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

( nu krijgt paard wel maar 2 handjes per dag, maar toch..  blijkt wel weer dat mensen zich niet verdiepen in wat ze geven
 ( nu krijgt paard wel maar 2 handjes per dag, maar toch..  blijkt wel weer dat mensen zich niet verdiepen in wat ze geven  )
 )                                                         Francis schreef:Flosje, je hoeft niet te wachten tot ze volledig uit elkaar gevallen zijn en als je't met warm water doet (gewoon heet water uit de kraan) dan vallen ze uit elkaar waar je bij staat. Maar 't is dus niet zoals bij pulp, dat je moet wachten tot het volledig geweekt is.

Met warm water vallen ze idd zo uit elkaar, maar aangezien bij ons ondertussen al enige tijd t water afgesloten is moet ik t met koud water uit de water emmers doen.. Dan duurt t wel lang hoor!
 Met warm water vallen ze idd zo uit elkaar, maar aangezien bij ons ondertussen al enige tijd t water afgesloten is moet ik t met koud water uit de water emmers doen.. Dan duurt t wel lang hoor!  

Pien06 schreef:Iemand hier die alleen de Wiesencobs geeft met een vitaminen&mineralen poeder?
 . Maar goed, ze staan al sinds begin December stil vanwege het weer. Als extra aanvulling heb ik altijd nog bietenpulp die ik zou kunnen voeren of idd olie als ik weer met ze aan het werk ga.
 . Maar goed, ze staan al sinds begin December stil vanwege het weer. Als extra aanvulling heb ik altijd nog bietenpulp die ik zou kunnen voeren of idd olie als ik weer met ze aan het werk ga.  . Met andere heb ik geen ervaring dus geen idee of de 1 sneller uit elkaar valt dan de ander.
  . Met andere heb ik geen ervaring dus geen idee of de 1 sneller uit elkaar valt dan de ander.
Citaat:Ingrediënten:
Natuurweidegras uit het Allgäuse Hoogland (100
1ste maaiing na de bloei, gehakseld en met warme lucht gedroogd.
marstall Wiesen-Cobs uit de Allgäu bevatten meer dan 50 verschillende gras- en
kruidsoorten:
Engels raaigras, kropaar, rietzwenkgras, rood zwenkgras, Italiaans raaigras, doddegras,
beemdlangbloem, rode klaver, witte klaver, veldbeemgras, glanshaver, goudhaver, eenjarig
beemdgras, rolklaver, beemdvossestaart, gewoon struisgras, Alexandrijnse klaver, smalle
weegbree, grote weegbree, kamille, reukgras, pinksterbloem, trilgras, wollegras,
koekoeksbloem, standelkruid, kamgras, walstro en nog veel meer.
Citaat:De genoemde waarden van de vitamines en sporenelementen bevatten zowel natuurlijke als bijgevoegde hoeveelheden.
 )
 )