dat googlen

als de coronasituatie het weer toe laat ….
Groet Karin.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GraceZarif schreef:Ik plaats m hier ook even https://www.bdb.be/Portals/0/docs/Grond ... ingweb.pdf. Lijkt me een mooie website over weidebeheer.
Stuitte toevallig op deze site omdat ik hoornbloem in de wei had gevonden of iets wat er op lijkt. Kennen jullie die? Ik kan er niet veel over vinden.
GraceZarif schreef:Ik plaats m hier ook even https://www.bdb.be/Portals/0/docs/Grond ... ingweb.pdf. Lijkt me een mooie website over weidebeheer.
Stuitte toevallig op deze site omdat ik hoornbloem in de wei had gevonden of iets wat er op lijkt. Kennen jullie die? Ik kan er niet veel over vinden.
FrNo schreef:Even een vraagje tussendoor, ik heb wilgentakken, maar mijn paarden kijken er niet naar om, ze staan nu op de wei. Zou ik ze kunnen drogen em later opvoeren?
belle_boef schreef:FrNo schreef:Even een vraagje tussendoor, ik heb wilgentakken, maar mijn paarden kijken er niet naar om, ze staan nu op de wei. Zou ik ze kunnen drogen em later opvoeren?
Gedroogd vinden mijne het niet aantrekkelijk
Peetstap schreef:FrNo schreef:Even een vraagje tussendoor, ik heb wilgentakken, maar mijn paarden kijken er niet naar om, ze staan nu op de wei. Zou ik ze kunnen drogen em later opvoeren?
Denk niet dat een paard dat graag knaagt, gaat niks boven vers.
Maar wilg kun je van de boom afknippen tot de herfst, dus je kunt nog wel even vooruit.
Gedroogde brandnetel gaat er wel graag in, wellicht kun je daar wat mee ?
Al Loopt er hier eentje die er na een uurtje al aan begint![]()
ZwarteHeks schreef:Alle 26 pagina's doorgelezen en ontzettend veel geleerd! Die van mij krijgen op het moment kleefkruid, brandnetels en paardenbloemen erbij. Er zijn wat berken en populieren in het bos tegenover ons, ga vanmiddag eens kijken of ik wat takken kan pakken voor ze.
Met de droogte wat we nu al hebben, groeit het gras bij ons helemaal nietIk heb de helft van hun weiland af moeten zetten, anders hebben ze van de zomer niets meer. Alleen mijn paarden vernielen alles, ze plukken het gras met wortel en al eruit. Ze krijgen hooi bijgevoerd, samen met kleefkruid enz. Ik hoop met het bijvoeren van takken, de verveling toch te vermindering voor ze.